Молитва святого льва

Чудотворные слова: молитва святого льва в полном описании из всех найденных нами источников.

Акафист преподобному Льву Оптинскому.

Избранному начальнику преподобных отцев, богомудрому Льву Оптинскому, старчество в Оптиной пустыне насадившему и диавола всеконечне победившему, похвальная принесем пение, ты же от бед избави нас, отче преподобне, любовию тебе зовущих:

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

С преподобным преподобен будеши и со избранным избран явишися, сие помыслив, отче Льве, мира отреклся еси и обручился иноческому званию. Таковое произволение твое похваляюще сице тебе вопием:

Радуйся, Христов последователю избранный.

Радуйся, вечери таинственныя рачителю.

Радуйся, елей уготовивый изрядным доброделанием.

Радуйся, светильник душевный возжег боголюбием.

Радуйся, яко в брачную ризу облеклся еси смирением.

Радуйся, яко рубища страстей совлеклся еси послушанием.

Радуйся, яко мирскую возненавидел еси суету безплодную.

Радуйся, яко иноческую возлюбил еси тишину многоплодную.

Радуйся, яко Ангельскаго делания явился еси причастник.

Радуйся, яко Апостольскаго предания явился еси хранителю.

Радуйся, на Браке Агнчем вкусивый трапезу сладчайшую.

Радуйся, вином умиления напоивый душу безстрастную.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

На Бога всю надежду возложив и крест твой взем, отче Льве, житие сопротивобесовское дерзнул еси проходити преподобне, мужеством души твоея сластей страстныя волны усмирил еси, Христу молитвенно поя: Аллилуия.

Терпением облеклся еси, богомудре отче, иноческое житие яко ангельский чин восприял еси, труды и болезни, тяготы и беды легце понесл еси окрыляем послушанием, сего ради зовем ти:

Радуйся, монашескаго любомудрия присносветлый светильниче.

Радуйся, безмолвническаго жития истовый любителю.

Радуйся, светлая свеще молитв неусыпаемых.

Радуйся, лампадо неугасимая бдений непрестанных.

Радуйся, яко огнь ко огню прилагал еси рачение.

Радуйся, яко неослабно восходил еси по лествице духовнаго восхождения.

Радуйся, постничества постоянное желание.

Радуйся, трудолюбия твердое понуждение.

Радуйся, псалмопения всегдашнее любление.

Радуйся, ума непрестанное хранение.

Радуйся, яко на высоту столпа возшел еси самоотвержения.

Радуйся, яко во глубину снизшел еси самоукорения.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Огнедохновенное евангельское слово слышал еси отче, яко ученик в меру учителя приходит, потщался еси взыскати учителя молитвы умныя, да к совершенному единению с Богом приведет тя, и обрет Феодора яко дар Божий, благодарне возопил еси Богу: Аллилуия.

Адаманта крепчайшее житие Феодора, бысть тебе, отче Льве, яко обретение сокровища многоценнаго, емуже последуя житию и учению душу снабдил еси дарами благодати многоцелебныя. Сего ради целиши и богатиши вопиющия тебе таковая:

Радуйся, богатство тленное ни во что же вменивый.

Радуйся, сокровище непреходящее на небеси стяжавый.

Радуйся, златоукрашенная двере таин церковных.

Радуйся, златокованный ключу таинств духовных.

Радуйся, отверзаяй вход молитве умней.

Радуйся, затворяяй вход страстем безумным.

Радуйся, учениче благий и верный.

Радуйся, хранителю Паисьевых учений.

Радуйся, благоумиленное к молитве прилежание.

Радуйся, благодерзновенное страстей умерщвление.

Радуйся, светоче добродетелей Божественных.

Радуйся, источниче даров духовных.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Ко источнику притекл еси Божественных писаний, яко елень жаждущий, и струями святоотеческих учений напоил еси душу твою, богомудре Льве. Сего ради жажду утолил еси многих людей, приходящих к тебе, в благодарности зовущих Богу, Аллилуия.

Разумно вшел еси в пристанище безмолвия яко в Божественное покоище, идеже со блаженным Феодором яко земный ангел непрестанно беседовал еси ко Христу. Мы же зряще тя яко небеснаго человека, приносим тебе похвалу сию:

Радуйся, горлице пустыннолюбивая, Христа взыскующая.

Радуйся, птенче орлиный, обновивый юность твою.

Радуйся, Богозвонкую возлюбивый тишину Ангельскую.

Радуйся, злошумнаго удаливыйся мятежа страстей.

Радуйся, яко Херувим носил еси Бога, в тебе почивающаго.

Радуйся, яко Серафим зрел еси тайны, в сердце твоем являющияся.

Радуйся, яко Солнце возшел еси, в пустыне изсушаяй корения страстей.

Радуйся, всенощными бдении твоими яко полная луна разторгл еси тьму вражиих сетей.

Радуйся, безмолвия столпе непоколебимый.

Радуйся, подвижничества основание неиспровержимое.

Радуйся, постничества похвало изрядная.

Радуйся, пустынножительства тишино домовитая.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Остров Валаам яко пристанище от мирския молвы избрал еси, отче, воньже вселился еси со блаженным Феодором, идеже куплю духовную деяв, златом смиренномудрия многих богатя. Темже обнищавшия ны смирением ко острову покаяния приведи твоими молитвами, Богу вопити: Аллилуия.

Целомудрием украсился еси отче Льве, яко препоясан был еси подвижничеством, в схиму же великую яко в ангелоподобную силу облеклся еси, Ангельския обвеселяя чины. Сего ради монашества красота на тебе изобразися, мы же тя яко наставника иноческих чинов похваляем сице:

Радуйся, куколем незлобия покрывыйся.

Радуйся, в мантию любомудрия облекийся.

Радуйся, параман на себе возложив терпения.

Радуйся, препоясавыйся поясом сугубого рачения.

Радуйся, сандалии обувый благовествования миру.

Радуйся, щитом послушания стрелы вражия отразивый.

Радуйся, мечем молитвенным полчища демонския сокрушивый.

Радуйся, богодарованное разсуждение яко свещу неугасимую вжегл еси.

Радуйся, яко на крест сугубым отречением от мира возшел еси.

Радуйся, яко в нищете духовной пожил еси.

Радуйся, богатство нестяжания.

Радуйся, мира попрание.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Монахов наставника и мирян утешителя, яви тя Бог в стране Россистей, отче преподобне Льве, и страждущим целителя и бесов прогонителя и от всяких зол избавителя людей к тебе с верою притекающих и поющих Богу: Аллилуия.

Егда в Оптину Пустынь пришел еси отче Льве, якоже в вертоград богонасажденный, тогда яко делатель премудрый водрузил еси столп старческаго окормления и молитвенную ограду и точило

смирения по евангельскому слову, сего ради пустынь процвете хвалами тебе славословящи:

Радуйся, Моисею и Антонию сподвижниче богодарованный.

Радуйся, Филарету иерарху друже и наставниче избранный.

Радуйся, Макарию смиренномудрому вождю боговдохновенный.

Радуйся, Исаакию препростому пророче богооткровенный.

Радуйся, Феодора блаженного учениче благопослушный.

Радуйся, Паисиева любомудрия лиро вдохновенная.

Радуйся, отеческих изречений книго одушевленная.

Радуйся, Амвросия благословеннаго из полы в полу Макарию предавый.

Радуйся, святоотеческими наставленьми его яко отец чадолюбивый наказавый.

Радуйся, святителя Игнатия богомудрый воспитателю.

Радуйся, в новоначалии его уроков смирения подателю.

Радуйся, многия чада твоя к Богу приведый.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Поселился еси в пчельнице скита яко пчела люботрудная, нектар подвижнических трудов твоих в делех и чудесех являя и поучении своими чада твоя питая, любовию вопиющия Богу: Аллилуия.

Мед умнаго делания в сердце твоем собрал еси богомудре отче, яко Иисусово сладкое имя бысть тебе утешения источник, имже горечь страстей на сладость добродетелей преложил еси, понуждением духовным. Сего ради сладкия соты похвалы тебе приносим:

Радуйся, Ангелом сладкое пение.

Радуйся, демоном горькое воспоминание.

Радуйся, цветниче целомудрия духовнаго.

Радуйся, Раю молитвословия церковнаго.

Радуйся, умныя молитвы делателю боговдохновенный.

Радуйся, сердечнаго умиления носителю всеблагоговейный.

Радуйся, яко слезныя струи источил еси всецелебныя.

Радуйся, яко благодатию просветил еси души вожделение.

Радуйся, непрестанное памятование о Бозе.

Радуйся, пламенеющая любы в Дусе.

Радуйся, медоточная словеса источаяй

Радуйся, сладкозрение чадом твоим.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Оптинскому старчеству явился еси яко благомасленный кореню, елеем намащая учений твоя ученики и от лампады присногорящия помазанием целя недужныя, в радости поющия благодарно Богу: Аллилуия.

Слава подвигов твоих промчася по лицу земли российския и заря чудес твоих облиста концы ея, сего ради притекаху целитися к тебе бесныя и недужныя, вопиюще тебе сия:

Радуйся, недугов избавление.

Радуйся, грехов разрешение.

Радуйся, врачевание болезней неудобоисцелимых.

Радуйся, освобождение от вериг неудобоносных.

Радуйся, быстрое пременение скорби на радость.

Радуйся, скорое исцеление раковыя язвы.

Радуйся, одержимых от бесов избавляяй.

Радуйся, отчаянным отраду подаваяй.

Радуйся, безнадежным веру возращаяй.

Радуйся, елеем от лампады исцеляяй.

Радуйся, яко тобою здравие получаем.

Радуйся, яко тобою уныние побеждаем.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Ходяй яко лев диавол и рыкаяй кого поглотити, яко виде тя отче Льве, облеченнаго благодатию Пресвятаго Духа, ужасеся и трепетен бысть и яко пес худый от стада твоего отбеже, силою гонимый твоего к Богу дерзновения, имже взывал еси: Аллилуия.

Лукавый совет сотвори демон и гонения на тя воздвиже отче Льве, ты же беды добльственне вся претерпел еси, глаголя: «Аще в ссылку пойду, аще во огнь, аз буду тойже Леонид, присно величаяй Бога». Мы же мужеству твоему дивящеся сице вопием:

Радуйся, несокрушимый адаманте.

Радуйся, небоявленный столпе.

Радуйся, горо несекомая скорбями.

Радуйся, высото неземныя радости.

Радуйся, правды ради гонимый без правды.

Радуйся, лжесвидетели оклеветанный.

Радуйся, кленущия тя благословляяй.

Радуйся, обидящим тя благотворяй.

Радуйся, незлобием твоим Христу подражаяй.

Радуйся, злобных демонов в бездну ввергаяй.

Радуйся, смиренный лев – от Феодора нареченный.

Радуйся, блаженства гонимых за Бога причастниче.

Радуйся, Вышняго Иерусалима достойный наследниче.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Верен Богу пребыл еси отче Льве даже до смерти, отеческия заветы со опаством храня, аще и оклеветан был еси яко неверен, но чистым исповедание твое православным показа. Сего ради яко избранный сосуд Церкве Русския явился еси и гусль Богу поющая присно: Аллилуия.

Ангелоподобное житие твое, отче Льве, вписа тя в небожители и богодарованное разсуждение твое над многими людьми постави тя в руководителя. Сего ради от многих бед и заблуждений избавил еси паству твою, любовию тебе поющую:

Радуйся, пастырю наш добрый.

Радуйся, словесных питателю овец.

Радуйся, неудоборешимых вопросов разъяснение.

Радуйся, неудободержимых страстей усмирение.

Радуйся, яко прелести путы яко паучину растерзал еси.

Радуйся, яко разума духовнаго стези сказал еси.

Радуйся, смиренномудрый врагов примирителю.

Радуйся, заматоревшия гордыни искоренителю.

Радуйся, забытых грехов обнаружение.

Радуйся, сокрытых талантов явление.

Радуйся, яко тобою исцеляются язвы неисцельныя.

Радуйся, яко тобою изсушаются слез источницы.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Ароматами молитвы твоея умно-сердечныя облаговони чада твоя, тебе поющия, и вложи в наша сердца молитву богодарованную, да славим Господа Иисуса Христа, непрестанно вопиюще: Аллилуия.

Возжегл еси в души твоей светильник молитвы умныя, от неяже вся благая приял еси, яко делатель был еси смиренномудрый. Темже настави и нас на стезю сию тесную обаче благодати исполненную, вопиющих тебе сия:

Радуйся, делателю непрелестный.

Радуйся, подвижниче неленостный.

Радуйся, светлая стезе умнаго делания.

Радуйся, сладкая струе сердечнаго умиления.

Радуйся, столпе, восходяй терпением к небу.

Радуйся, жезле, поражаяй демонов в бездне.

Радуйся, чистаго сердца обителище.

Радуйся, благия совести покоище.

Радуйся, Божественнаго света таиниче.

Радуйся, прелестныя тьмы прогонителю.

Радуйся, зрительныя молитвы достижение.

Радуйся, слепотствующих сердец просвещение.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Лучами славы твоея облистай, отче Льве, поющих твоя добропобедныя подвиги, яже в теле на земли соверши, нам же оземленившим свой ум житейским попечением подаждь разум духовный Богу непрестанно пети: Аллилуия.

Ангелолепно скончал еси путь земный, отче Льве, и в райския кущи преселился еси приснославне, на земли оставль якоже другий рай оптинский скит, трудами возделанный твоих подвигов, в немже плоды духовныя вкушающе, ныне вопием ти:

Радуйся, древо плодоносящее вожделенное безстрастие.

Радуйся, ниво гобзующая множество спасающихся.

Радуйся, кедре в егоже ветвех укрышася небеснии орлы.

Радуйся, кипарисе благоухаяй постничества ароматы.

Радуйся, лозо точащая вино умиления.

Радуйся, грозде исполненный Божественнаго утешения.

Радуйся, крине Ангельскаго целомудрия.

Радуйся, медоточивый языче отеческих изречений.

Радуйся, мировонная устне исполнь утешения.

Радуйся, миротворче предивный сердец непокоривых.

Радуйся, яко тобою сладости духовныя наслаждаемся.

Радуйся, яко тобою горечи страстей избавляемся.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

О богомудре отче Льве! старчества Оптинскаго боговдохновенный вождю, избави нас тя воспевающих от плена греховнаго, даждь нам незаблудный путь, ведущий внутрь сердца, идеже есть Царствие Божие, да вшедше в оное, непрестанно поем Богу: Аллилуия. (трижды)

С преподобным преподобен будеши и со избранным избран явишися. Сие помыслив, отче Льве, мира отреклся еси и обручился иноческому званию, таковое произволение твое похваляюще сице тебе вопием:

Радуйся, Христов последователю избранный.

Радуйся, вечери таинственныя рачителю.

Радуйся, елей уготовивый изрядным доброделанием.

Радуйся, светильник душевный возжег боголюбием.

Радуйся, яко в брачную ризу облеклся еси смирением.

Радуйся, яко рубища страстей совлеклся еси послушанием.

Радуйся, яко мирскую возненавидел еси суету безплодную.

Радуйся, яко иноческую возлюбил еси тишину многоплодную.

Радуйся, яко Ангельскаго делания явился еси причастник.

Радуйся, яко Апостольскаго предания явился еси хранителю.

Радуйся, на Браке Агнчем вкусивый трапезу сладчайшую.

Радуйся, вином умиления напоивый душу безстрастную.

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Избранному начальнику преподобных отцев, богомудрому Льву Оптинскому, старчество в Оптиной пустыне насадившему и диавола всеконечне победившему, похвальная принесем пение, ты же от бед избави нас, отче преподобне, любовию тебе зовущих:

Радуйся, отче Льве, старчества оптинскаго главизно.

Молитва преподобному Льву Оптинскому

О Пречестная богомудрая главо и собора Старцев Оптинских изрядное и перволепное украшение, богопросвещенне отче Льве! Тебе, яко чада отцу, дерзаем приносити сие акафистное пение, ты же не пренебрези малаго сего приношения, яко паче должни мы не токмо пении, но делы тя почествити. Ты бо оставил еси нам богатство твоего жития богоугоднаго, в немже яко в зерцале зрится образ богошественных отцев в подвизе Богу угодивших. Аще и немощны есть мы тебе подражати, но желанием лучшаго от тебе неотступаем и под крила молитв твоих прибегаем и яко неключимии тебе вопием: изгони от нас всякое нерадение, искорени злыя страсти в сердцах наших гнездящияся, прожени бесов на ны непрестанно воюющих, даждь помощь благодатную, яко силен есть и еще при жизни твоей бесов прогонял еси и целил еси всякую болезнь и немощь таящуюся. Сице и в преднее время посещай ны духом твоим и жезлом пастырския молитвы твоея порази волков мысленных стадо твое ищущих расхитити. Нас же яко пастырь добрый, присно зови свирелию поучений твоих в Царствие Божие идеже с тобою по преставлении нашем вкупе да обрящемся, прославляя Отца и Сына и Святаго Духа в безконечныя веки. Аминь.

Оптинский молитвослов

Другие Акафисты святых угодников:

Акафист Святому Иоанну Новому, Сочавскому

Акафист епископу Тихону Воронежскому, чудотворцу

Акафист святому мученику Трифону

Акафист преподобному Онуфрию, царевичу Перскому, Великому пустынножителю

Акафист преподобному Никите Столпнику, Переславскому чудотворцу

Акафист преподобному Марону, Пустыннику Сирийскому

Акафист святому мученику Архидиакону Лаврентию

Акафист мученику младенцу Гавриилу Белостокскому

Акафист Пресвятой Богородице, перед Ея иконой, именуемой Умягчение злых сердец или Семистрельная

Акафист Архангелу Гавриилу

Акафист Святого праведного Артемия, Веркольского чудотворца

Акафист святителю Арсению, епископу Тверскому

Акафист святому равноапостольному князю Владимиру, во Святом Крещении Василий

Акафист святой благоверной княгине преподобной Анне Кашинской

Православные информеры для сайтов и блогов

Все иконы Акафисты .

Храм Тихвинской иконы Божией Матери в Алексеевском – Тихвинский храм в Алексеевском

19 (6) декабря 2017 г.

Седмица 29-я по Пятидесятнице. Святителя Николая, архиепископа Мир Ликийских чудотворца

Преподобный Лев, епископ Катанский

Якоже светильника превелика церковь имать всеблаженне, тебе паче солнца сияюща, юже твоими молитвами сохрани блаженне, непобедиму и непоколебиму от ереси всякия, и нескверну, яко приснопамятный

Дорогие братья и сестры!

20 февраля по ст.ст. (5 марта по н. ст.) Святая Православная Церковь чтит память преподобного Льва, епископа Катанского, который силою Божией посрамил чародея Илиодора, вступившего на гибельный путь противления Христу.

Житийная старообрядческая икона, 1818 год

Святитель Димитрий Ростовский, излагая житие святого Льва, пишет, что за благочестивую жизнь, пройдя необходимые ступени священства, преподобный был возведен на епископскую кафедру сицилийского города Катана. Проявляя ревность в служении, владыка заботился о сиротах, нищих, вдовицах, больных, странных, питая и одевая их на счет церковных имений и врачевал недуги их своими молитвами. Во дни его в Катане был некий волхв, по имени Илиодор. Святой Лев настойчиво убеждал чародея отстать от общения с духами злобы и обратиться ко Христу. Однако безумный Илиодор продолжал кичиться своей бесовской силой.

Святой Лев и волхв Илиодор

Однажды чародей пришел на службу к святому Льву и стал волховать в храме, произведя в нем смятение и соблазн. Епископ Лев, видя творимые безобразия, перешел от уговоров к решительным действиям: помолившись, он обвязав шею чародея своим омофором, вывел его из храма на городскую площадь. Там по его указанию развели большой костер, в который преподобный зашел вместе с волхвом. Так они стояли в огне, пока Илиодор не сгорел, а святитель Лев, силой Божией, остался невредим. После этого Лев, возвратившись в церковь, докончил Божественную службу. Свершившееся чудо всех привело в ужас, ибо держа в пламени волхва, сам святитель, не только не опалился в огне, но даже огонь не коснулся его святительских облачений.

Сразу после преставления святого, одна кровоточивая женщина коснулась одра почившего и тотчас получила исцеление. Святое тело епископа Льва положено было в церкви святой мученицы Лукии, а впоследствии мощи его были перенесены в церковь святителя Мартина Милостивого, епископа Турского. Мощи святого исцеляют различные болезни и недуги.

Чем же поучительно для нас житие преподобного Льва? Прежде всего тем, что в нем мы видим пример победы воина Христова над тьмой, над духами злобы поднебесной. И эта победа происходит не только в том, вечном мире, но и здесь, на грешной земле.

Из жития святого мы также можем видеть, что обратившийся за помощью к злой силе безумный волхв не только не победил служителя Христова, но сам погиб страшной смертью. И ни какие силы ада не смогли защитить его перед смиренным епископом. Такая, если не более ужасная участь, ожидает и всех тех, кто предает свои души в руки падших ангелов. Но страшнее всего то, что им уготованы вечные муки в царстве тьмы и злобы. Преподобный Ефрем Сирин говорит:

«Остерегайтесь составлять зелия, ворожить, гадать, делать хранилища (талисманы) или носить сделанные другими: это не хранилища, но узы».

Господь по своему человеколюбию предупреждает о губительности вступления в общение с падшими духами:

«Не должен находиться у тебя прорицатель, гадатель, ворожея, чародей, обаятель, вызывающий духов, волшебник и вопрошающий мертвых; ибо мерзок пред Господом всякий, делающий это» (Втор. 18, 10–13);

«И если какая душа обратится к вызывающим мертвых и к волшебникам, чтобы блудно ходить вслед их, то Я обращу лицо Мое на ту душу и истреблю ее из народа ее» (Лев. 20, 6).

Святая Церковь врачует обращающихся к чародеям и самих колдунов длительным отлучением от общения с нею. Те же из них, кто не отступает от этого безумия — извергает от себя. Так, 61-е Правило VI Вселенского собора гласит: «Предающиеся волшебникам, или другим подобным, дабы узнати от них, что восходят им открытия, согласно с прежними отеческими о них постановлениями, да подлежат правилу шестилетней епитимии. Той же епитимии подвергати и тех, кои произносят гадания о счастии, о судьбе, а равно и так именуемых обаятелей, деятелей предохранительных талисанов и колдунов. Закосневающих же в сем и не отвергающихся от таковых пагубных языческих вымыслов определяем совсем извергать из Церкви, как священныя правила повелевают».

Святой Василий Великий в своих правилах устанавливает («Третье каноническое послание святаго отца нашего Василия, архиепископа кесарии Каппадокийския, к Амфилохию епископу Иконийскому»):

65. «Покаявшийся в волшебстве или в отравлении да проведет в покаянии время, положенное для убийцы, с распределением, сообразным тому, как сам себя обличил в каждом грехе»;

72. «Предавший себя волхвователям или неким подобным да будет под епитимиею столько же времени, сколько убийца»;

83. «Волхвующие и последующие обычаям языческим или вводящие неких в дома свои, ради изыскания чародейств и ради очищения, да подлежат правилу шестилетия: год да будут плачущими, год — слушающими, три года — припадающими, и один да стоят с верными, — и так да приимутся».

Однако, несмотря на все предупреждения и церковные наказы, в современной России обращение к различным колдунам, экстрасенсам, гадателям, ворожителям, звездочетам, «бабкам» и «дедкам» чрезвычайно популярно. Об их «услугах» пестрят объявления в газетах, на уличных столбах и в Интернете. Программы с их участиям показывают практически по всем телевизионным каналам. Они являются обязательными участниками популярных шоу, некоторые из которых напрямую направлены на пропаганду этой мерзости в среде наших сограждан. Повсюду звучат предсказания различных астрологов. Нам внушают о существовании «благоприятных» и «не благоприятных» дней, карме-судьбе, порче, необходимости соблюдения различных примет и др.

Отметим, что большинство из так называемых «колдунов» и «прорицателей» являются обычными мошенниками и шарлатанами. Но среди них, конечно, встречаются и те, кто отдал свою душу в распоряжение темным силам. Но даже если безумный человек прибегает за помощью к первой категории «экстрасенсов», все равно он расстается не только с материальными ценностями, но в его сердце входит злая сила. Спасительный голос Матери-Церкви о вреде обращения к магам и астрологам «тонет в море» рекламы их услуг, навязываемой через «прогрессивные» и «демократические» средства массовой информации. Да и, говоря честно, нет желания у наших сограждан слушать Святую Церковь. Им милы безумные речи технологов от бесов, которые настойчиво рекомендуют во всех житейских трудностях и искушениях прибегать к помощи колдунов. Толпы людей губят свои бессмертные души, несут последние сбережения в надежде получить исцеление от болезней или решение житейских проблем.

По этому поводу святитель Иоанн Златоуст говорит:

«Пусть будем мы больны, лучше остаться больными, чем для освобождения от болезни впасть в нечестие (прибегая к заговорам). Демон, если и уврачует, больше повредит, чем принесет пользы. Доставит пользу телу, которое спустя немного непременно умрет и сгниет, а повредит бессмертной душе. Если иногда по попущению Божию и исцеляют демоны (через ворожбу), то такое исцеление бывает для испытания верных, не потому чтобы Бог не знал их, но чтобы научились не принимать от демонов даже исцеления»;

«Как торговцы невольниками, предлагая малым детям пирожки, сладкие фрукты и тому подобное, часто уловляют их такими приманками и лишают свободы и даже самой жизни, так точно и чародеи, обещая вылечить болезнь, лишают человека спасения души»;

«Добровольно не прибегайте к гадателям, но если вас привлекают к этому другие, и тогда не соглашайтесь… Человек всегда желает знать невидимое, особенно желает заранее знать о своих несчастьях, чтобы вследствие неожиданности не впасть в замешательство… Но если вы будете внимать гаданиям, будете недостойны расположения и милости Божией, и этим приготовите для себя многочисленные бедствия».

И все-равно многие крещеные христиане смотрят передачи про экстрасенсов, следят за гороскопом, обращаются к гадалкам и чародеям, биоэнергетикам и парапсихолагам, верят снам и приметам, носят «обереги» и талисманы. Это безумие массово распространилось в нашей среде. Иногда его поддерживают и сами «православные», готовые растерзать ближнего за передачу церковной свечки «не той рукой», прикладывание к иконам после Причастия и др. «Многим из христиан, — говорит святой Василий Великий, — кажется делом безвредным слушать истолкователей примет. Чихнул кто на слове, говорят: и это имеет значение. Кто-нибудь сзади назвал меня по имени, нога поскользнулась при выходе, зацепилась одежда — все это помеха. И люди весьма знаменитые, ожидающие Судию с небес, хладнокровно впадают в сей пагубный порок». Особому осуждению подлежат те из нас, кто, находясь в лоне Святой Церкви, придерживается примет, боится «порчи», относится к таинствам магически (формально), не пытаясь проникнуть в их духовный смысл.

Братья и сестры! Пока еще есть время, оставим пагубное общение с предсказателями и гадателями, вручим свою жизнь Господу и, последуя примеру преподобного Льва, устремимся за помощью ко Христу, Его Пречистой Матери, сомну архангелов и ангелов и всех святых.

Молитвами преподобного отца нашего Льва, епископа Катанского, Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй нас, аминь.

Оценка 4 проголосовавших: 2
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here