Молитва возле иконы неупиваемая чаша

Чудотворные слова: молитва возле иконы неупиваемая чаша в полном описании из всех найденных нами источников.

Молитва Пресвятой Богородице «Неупиваемая чаша»

В Православной Церкви существует обычай служить молебны, особые на разные случаи жизни. На Руси чаще всего обращались к Божией Матери — сильной Заступнице за людей перед Богом. К разным Её образам молятся о исцелении, о благополучии детей, в семейных распрях. Когда одолевает страсть к пьянству, курению, наркомании — совершается молитва иконе «Неупиваемая Чаша». Силу молитвы Богородицы ко Господу испытали все, кто молился с твердой верой.

Проблемы, болезни, скорби — это призыв Бога к человеку. Бог желает, чтобы люди оставили ежедневную суету и нашли время обратиться к Нему. Божия Матерь и святые многократно усиливают молитву человека, что делает её угодной Богу.

Что такое церковная молитва

Столкнувшись с несчастьями или перед началом важного дела, следует прибегать к церковной молитве. «Церковной» она называется потому, что произносится в храме, при стечении множества людей. Кроме самого просителя и его близких, в этот момент перед Богом стоят Божия Матерь и призываемые святые, что делает молитву сильнее, чем обычное домашнее правило.

Когда близкий человек страдает алкоголизмом, болезненной привязанностью к наркотикам, компьютеру и т.п., не следует пренебрегать данными Богом средствами исцеления: работе психологов и медицинской помощи.

Важно! Бывает так, что человек не считает себя больным и отказывается от уговоров и лекарств. В этом случае церковная молитва иконе «Неупиваемая Чаша» совершит то, что невозможно для человеческих сил.

Молебен Богородице «Неупиваемая Чаша»

Для исцеления от тяжелого пристрастия потребуется много трудов. Труд ради любви к ближнему принимается Богом, Говорящим в Евангелии: «Приходящего ко Мне не изгоню вон». Прежде всего, следует обратиться к священнику и выслушать его советы в сложившейся ситуации.

Внимание! Затем заказывают молебен Пресвятой Богородице перед иконой «Неупиваемая Чаша». Треба может служиться или отдельно, в присутствии самого больного и его семьи, или в составе общего молебна, совершающегося во время, установленное расписанием храма. Оба варианта равноценны.

Совершение особого молебна

При совершении отдельного молебна икона «Неупиваемая Чаша» кладётся на аналой перед молящимися. Священник начинает молитву с возгласа, поется тропарь Святому Духу «Царю Небесный» (необходимо осенить себя крестом и поклониться) и читается псалом, призывающий Господа услышать молитву собравшихся. После Псалма поется тропарь и кондак Пресвятой Богородице «Неупиваемая Чаша»:

Тропарь Пресвятой Богородице пред Ее иконой «Неупиваемая чаша», глас 4

Днесь притецем вернии к Божественному и пречудному образу Пресвятыя Богоматери, напaяющей верных сердца небесною Неупиваемою Чашею Своего милосердия, и людем верным чудеса показующей.

Яже мы видяще и слышаще духовно празднуем и тепле вопием: Владычице Премилостивая, исцели наша недуги и страсти, молящи Сына Твоего, Христа Бога нашего, спасти души наша.

Кондак Божией Матери пред Ее иконой «Неупиваемая чаша», глас 4

Избранное и дивное избавление нам даровася — Твой образ честный, Владычице Богородице, яко избавльшеся явлением его от недугов душевных и телесных и скорбных обстояний, благодарственная хваления приносим Ти, Всемилостивая Заступнице.

Ты же, Владычице, Неупиваемою Чашею нами именуемая, приклонися благоутробно к нашим воздыханиям и воплем сердечным, и избавление подаждь страждущим недугом пианства, да с верою воззовем Ти: Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаше, духовную жажду нашу утоляющая.

Во время пения тропаря и кондака нужно сосредоточиться на молитве к Божией Матери, просить Её от лица всех собравшихся, как единственную сильную Молитвенницу, исцелить от недуга самого болящего, и простить грехи его близким. Затем может прочитываться канон «Неупиваемой Чаше» с многократным повторением припева «Пресвятая Богородице, спаси нас!». Во время припева также нужно делать поклон с крестным знамением. Частые поклоны помогают отвлечься от посторонних мыслей и почувствовать себя стоящим перед Богом.

Евангельское чтение на молебне Богородице

В середине канона читается отрывок из Евангелия о Божией Матери. Когда Мария еще только носила Господа во чреве, Она пришла навестить родственницу Елизавету. Елизавете было открыто, что Мария родит не простого ребенка, а Самого Бога. Она радостно встретила Пресвятую Деву, предсказав Ей будущую славу «от всех родов». Во время чтения Евангелия молящиеся стоят ровно, склонив головы, внимательно слушают священные слова.

Акафист и ектения

Если заказывали молебен с акафистом, то здесь же начнётся чтение акафиста Божией Матери «Неупиваемая Чаша». Это торжественное песнопение, повторяющиеся припевы которого можно пропевать вместе со священником или хором. Делать это нужно негромко, благочинно соединять свой голос с голосами молящихся. Лучше иметь свою книгу с текстом акафиста: так удобней следить за молитвой.

После акафиста завершается чтение канона и произносится ектения — несколько прошений ко Господу, включая специальные, относящиеся к больному, за которого служится молебен. После каждого прошения следует припев «Господи помилуй», сопровождающийся крестным знамением и поклоном.

Молитва Богородице «Неупиваемая Чаша»

Возглас священника «Ко Пресвятей Владычице нашей Богородице со умилением сердец помолимся» возвещает о начале главной молитвы Божией Матери, всегда присоединяемой к акафистному пению. В этот момент нужно приклонить голову или встать на колени, по примеру священника. Желательно заранее дома прочитать текст молитвы перед иконой «Неупиваемая Чаша», чтобы разобраться в её содержании и направить мысли соответственно произносимым прошениям.

Молитва Пресвятой Богородицы перед Ее иконой «Неупиваемая Чаша»

О, Премилосердая Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостивно услыши нас: жен, детей, матерей и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матере своея — Церкви Христовой и спасения отпадающих, братьев и сестер, и сродник наших исцели.

О, Милостивая Мати Божия, коснися сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их. Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии. Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблудшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих.

И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко Престолу Всевышняго. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помоги пройти непреткновенно воздушныя мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь.

По окончании молебна священник помазывает присутствующих маслом из лампады, которая горела перед иконой.

Молебны перед чудотворными иконами «Неупиваемая Чаша» в Серпухове

Содержание молебнов «Неупиваемой Чаше» может отличаться от приведенного, это не должно быть причиной смущения или раздражения. Перед совершением службы можно высказать пожелание о прочтении Акафиста или Канона, но определяющее слово остаётся за служащим священником. Послушание и уступчивость в этом вопросе принимается Богом за молитвенные труды.

Большую силу имеет молитва перед чудотворными иконами «Неупиваемая Чаша», находящимися в монастырях г. Серпухова. По возможности, хорошо совершить паломничество в дни празднования образа Пресвятой Богородицы в один из монастырей, мужской «Высоцкий» или женский «Владычний».

Внимание! В Высоцком монастыре молебны перед «Неупиваемой Чашей» совершаются по воскресным дням: утром, после Литургии — водосвятный (освященную воду можно набрать, отвезти домой и давать болящему) и вечером — с чтением акафиста. Во Владычнем монастыре сестры ежедневно читают акафист перед чудотворной иконой в 15.00, а по субботам и воскресеньям священник служит полный молебен с акафистом и водосвятием. На молебнах и акафистах читаются имена за здравие тех, кто подал записки.

Паломничество по святым местам надолго оставляет приятные воспоминания о благодати совместной молитвы.

Молитва возле иконы неупиваемая чаша

икона Богородицы «НЕУПИВАЕМАЯ ЧАША»

18 мая (5 мая по новому стилю)

Икона БогоМатери НЕУПИВАЕМАЯ ЧАША явилась миру как неистощимый источник помощи для тех, кого неодолимо влечёт губительная страсть винопития. Явление образа произошло в 1878 году. Одержимый недугом пьянства крестьянин Ефремовского уезда Тульской губернии, заслуженный отставной солдат пропивал всё, что находил в своём доме, и практически дошёл до нищенского состояния. От непомерного пьянства у него даже отнялись ноги, но пить он не переставал.

И вот этому совершенно уже опустившемуся человеку однажды во сне явился светоносный старец, повелев идти в монастырь города Серпухова и отслужить перед иконой Божией Матери «Неупиваемая Чаша» молебен, после чего он будет исцелён от пагубного недуга.

Без гроша в кармане, не владея ногами, крестьянин не рискнул отправиться в путешествие. Но святой старец явился ему второй, третий раз и уже настолько грозно приказал исполнить повеление, что несчастный пьяница немедленно отправился в путь, преодолевать который ему пришлось на четвереньках.

Придя в монастырь и рассказав о своих сновидениях, страждущий попросил отслужить молебен. Но никто в монастыре не знал иконы Божией Матери с названием Неупиваемая Чаша. Тогда кому-то пришла мысль: а не та ли это икона Богородицы, которая висит в проходе из храма в ризницу с изображением чаши. И каково же было удивление всех, когда на обратной стороне иконы действительно увидели надпись: «Неупиваемая Чаша». Знаменательно было и то, что, взглянув на икону преподобного Варлаама, ученика святителя Московского Алексия, недугующий крестьянин сразу же узнал того старца, который являлся ему во сне. Из Серпухова он возвратился вполне здоровым.

Весть о чудном прославлении иконы Божией Матери Неупиваемая Чаша быстро распространилась не только в Серпухове, но и по всей России. Одержимые страстью пьянства, их родные и близкие спешили к чудотворной иконе с молитвами об исцелении от недуга, и многие, очень многие, приходили уже для того, чтобы возблагодарить Богородицу за Её милость.

В настоящее время в возрождённом Серпуховском Высоцком монастыре каждое воскресенье по окончании Божественной литургии совершается молебен с акафистом и водоосвящением, за которым поминают имена тех, кто страдает пристрастием к винопитию и нуждается в благодатной помощи Божией Матери.

Что изображает икона Божьей Матери Неупиваемая Чаша?

По иконографии она относится к типу одного из древнейших изображений Божией Матери — «Оранта», только Богомладенец написан стоя­щим в чаше. Чаша с благословляющим Богомладенцем — это чаша Причащения, источающая приступающим к нем с верою все благословения, дарованные грешному роду че­ловеческому искупительным подвигом Господа нашего Иисуса Христа. Эта чаша действительно Неупиваемая, или неиспиваемая, потому что Агнец ее «всегда ядомый и ни­когда же иждиваемый». А Матерь Божия с воздетыми вверх пречистыми руками, как могучий первосвященник, ходатайственно возносит Богу эту Жертву — Своего закланного Сына, заимствовавшего плоть и кровь от Ее пречистых кровей, в пренебесный жертвенник за спасение всего мира, и предлагает в снедь верным. Она молится за всех грешников, всем хочет спасения, вместо низких губительных пристрастий призывает к неистощимому источнику духовной радости и утешения. Она возвещает что Неупиваемая чаша небесной помощи и милосердия уготована каждому нуждающемуся.

Молитвы к Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Неупиваемая чаша»

Молитва первая перед иконой Неупиваемая чаша

О, Премилосердая Владычице! К Твоему заступлению ныне прибега­ем, молений наших не презри, но милостивно услыши нас: жен, детей, ма­терей и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матере своея — Церкви Христовой и спасе­ния отпадающих, братьев и сестер и сродник наших исцели. О, Милостивая Мати Божия, коснися сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их. Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии. Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблуждшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молит­вами Твоими, ко Престолу Всевыш-няго. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помози пройти непреткновенно воздушныя мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да по­кроет нас милость Божия в несконча­емые веки веков. Аминь.

Молитва вторая перед иконой Неупиваемая чаша

Царице наша Преблагая, надеждо наша, Пресвятая Богородице, прияте­леще сирых и странных Заступнице, бедствующих помоще и озлобленных покрове. Зрише нашу беду, зрише нашу скорбь: отвсюду искушениями одержимы есмы, а заступающего несть. Ты убо Сама помози нам, яко немощны, окорми, яко странны, настави нас, яко заблудших, уврачуй и спаси нас, яко безнадежных. Не има­мы иныя помощи, ни инаго предстательства, ни утешения, токмо Тебе, о Мати всех скорбных и обремененных. Призри на нас, грешных и во озлоблении сущих, покрый нас Честным Твоим Омофором. Да избавлени бу­дем от зол, обышедших нас, наипаче же пиянства. Да восхвалим всегда Пресвятое имя Твое. Аминь.

Акафист Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Неупиваемая чаша»

Избранное и дивное избавление нам даровася, — Твой образ честный, Владычице Богородице, яко избавльшеся явлением его от недугов душевных и телесных и скорбных обстояний, благодарствен-ная хваления прино­сим Ти, Всемилостивая Заступнице. Ты же, Владычице, «Неупиваемою Чашею» нами именуемая, приклонися благоутробно к нашим воздыханиям и воплем сердечным, и избавление подаждь страждущим недугом пианства, да с верою воз­зовем Ти: Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоля­ющая.

Ангельстии чины и праведников сонми непрестанно славят Тя, Царицу Богородицу, ходатаицу о многогрешнем роде христианском, погрязшем в беззаконии и пребывающем во гресех, ибо во утешение и спасение даруеши ему милость Свою чрез многоименуемыя чудотворныя иконы Твоя, их же яко звезды небесныя по всей земли нашей зрим к единому же из сих образов, «Неупиваемая Чаша» именуемому, припадающе, из глубины сердца взываем Ти: Радуйся, неприступнаго Божества селение; радуйся, непрестанное людей удивление. Радуйся, скорбьми грехи наша очищающая, радуйся печа-льми наша немощи врачующая. Радуйся, милость Свою чрез чудотворныя иконы Твоя нам свыше посылающая; радуйся, явлением их скорбныя сердца наша возвеселяющая. Радуйся, пречудное всех с Богом примирение; радуйся, геенны вечныя избавление. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Видящи Пресвятая Владычице скорби сердечныя, муки душевныя, искрен­нее покаяние людей, одержимых губительным пороком пианства, благоволила еси явити Богоспасаемому граду Сер­пухову милость Свою явлением пречуднаго образа Своего «Неупиваемая Чаша», да вси к нему припадающе с верою и со­крушенным сердцем, получивше исцеле­ние от тяжкаго недуга своего из глубины души вопиют Богу: Аллилуиа.

Разумев трикратное явление преподобнаго Варлаама и повеление его в путь шествовати в Богоспасаемый град Серпухов, человек некий, страстию пианства одержимый, обрете тамо в мо­настыре икону Твою святую «Неупиваемая Чаша» именуемую. Мы же, видяще таковое о нас грешных попечение, с благо­говением вопием Ти: Радуйся, чрез благочестивых людей славу чудес Твоих грешным открываю­щая; радуйся, путеводительнице прозорливая, путь спасения им показующая. Радуйся, всеблагая наша наставнице, любовию Твоею нас привлекающая; радуйся, за вся благодения Твоя благодарению нас научающая. Радуйся, скорбь нашу в радость пре­творяющая; радуйся, несомненною надеждою нас увеселяющая. Радуйся, губительныя страсти наша разрушающая; радуйся, благим намерением способствую-щая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Ча­ша, духовную жажду нашу утоляющая.

Сила Вышняго и благодать Владычицы укрепляше некоего человека, страждущаго недугом пианства, егда он, нози расслаблены имуще, иде во град Серпухов, повеление БогоМатери чрез преподобнаго Варлаама реченное испол­няя. Пришед же во град сей, обрете икону Пречистыя БогоМатери, абие исцеле от недуга своего душевнаго и телеснаго, и из глубины души благодарственно воззва Богу: Аллилуиа.

Имуще источник неоскудеваемый, неупиваемую чашу небесных даро­ваний, не токмо люди града Серпухова, но и вси православнии христианы иных градов и весей притекающий к Твоему пречудному образу «Неупиваемая Чаша» именуемому, и пред сим получивше исцеление, припадающе, благодарными усты вопиют Ти: Радуйся, купеле, в нейже вся скорби наша погружаются; радуйся, чаше, ею же радость спасения нашего восприемлем. Радуйся, наша немощи душевныя и телесныя врачующая; радуйся, страсти наша силою молитв Твоих укрощающая. Радуйся, коемуждо во всякой потреби просящим полезная дарующая; радуйся, безчисленныя щедроты всем подающая. Радуйся, милости сокровище нам открывающая; радуйся, милосердие к падшим являющая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Бурю внутрь имущии помышлений сумнительных, но с искренним покаянием притекающии к Твоему неиз­реченному милосердию, одержимии пианственною страстью, получают исцеление, и из глубины сердца вопиют рожденному от Тебе Спасителю нашему: Аллилуиа.

Слыша Господь тяжкия скорби, вопли и плач жен, стариц, детей, сродницы коих обуреваеми суть пианственною страстию, дарова им, Владычице, Твою иконы, от нея же вси притекающии обретают утешение и радость духовную, и вопиют Ти со слезами: Радуйся, Агнице, рождшая Агнца, вземлющаго грехи мира; радуйся чаше, черплющая нам радость от источника безсмертия. Радуйся, скорбных матерей утешение; радуйся, безнадежных надеждо. Радуйся, притекающих к Тебе благодатное охранение; радуйся, скорбящих отрадо и увеселение. Радуйся, волнение страсти пианства утишающая; радуйся, руку помощи Твоея требующим простирающая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Яко Боготечную звезду, честную икону Твою Ты нам показала еси, Владычице мира, юже мы зряще, с верою сердечною молящеся Тебе, Богородице, глаголем: Изцели пианством и иною болезнею душевною и телесною страждущих, верных же научи воспевати хвалу Богу: Аллилуиа.

Видяще чудеса преславныя и знамения пречудныя, бываемыя не токмо от иконы Твоея, Богоматере, во граде Серпухове явленныя, но и от по подобию сея иконы списанных изображений, припадающе к ним, смиренно вопием Ти: Радуйся, скоропредстательная помощнице усердно к Тебе притекающих; радуйся, благосердная услышательнице молений наших. Радуйся, град Серпухов благословением Твоим осенившая; радуйся, в пределах Московских славу чудес, твоих показавшая. Радуйся, всем требующим сокровище исцелений неоскуд-ное; радуйся, в трезвении благоподвизающихся всемощная Покро-вительнице. Радуйся, ведущим брань противу мира, плоти, диавола и пианства добрая споспешнице; радуйся, в мире благочестно живущих Усердная Заступнице. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Проповедающе чудеса Твоя, Богородительнице, от иконы Твоея «Неупиваемая Чаша», именуемая бываемыя, молим Тя, Пречистая, со слезами: Избави всех нас от виннаго пристрастия и от падения греховнаго, научи нас воз­держанию, подвизая воспевати Богу: Аллилуиа.

Возсияла еси в светлости Божественныя славы, Дево Бого-отроковице, на Младенца, Превечнаго Бога, Господа нашего Иисуса Христа зряще, Иже в сосуде, аки в неупиваемой чаше предстоит, яко же Тя видим изображенную на иконе Твоей «Неупиваемая Чаша» таинственно пронареченней, от неяже избавление от пианственныя страсти притекающим с верою даруеши: сего ради со слезами приносим Тебе гласы немолчныя сице: Радуйся, яко о Тебе радуется и торже­ствует ангельский собор и человеческий род; радуйся, яко Твоя слава превосходит похвалы земныя и небесныя. Радуйся, таинственным изображением Сына в сосуде Тайну Божественныя Евхаристии нам открывающая; радуйся, рожденнаго Тобою Агнца, всегда ядомага и никогдаже иждиваемаго, нам дивно указующая. Радуйся, Чаше жизни безсмертия, ко вратам вечныя жизни нас приводящая; ра­дуйся, источником нетления и радости жаждущия души, напояющая, Радуйся, неисчетною благостию не оставляющая самых презренных. и отверженных; радуйся, от рова погибели милосердием Твоим исхищающая безнадежных. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Хотя человек некий возблагодарити Тя, Владычице, за исцеление от недуга пианства, украси Твою пречудную икону, Богомати, во граде Серпухове пребывающую, из глубины сердца вос­певая Богу: Аллилуиа.

Новое чудо видим, Владычице от ико­ны Твоея, святая; страж-дующий бо недугом пианства некий раб Божий Стефан, прибегая к Твоему матернему предстательству, от тяжкаго недуга своего избавися, и благодаряще Тя, благолепными дары икону Твою украси, и припа-дающе к ней, со слезами возопи Тебе тако: Радуйся, Живоносный Источниче исцелений; радуйся, Чаше небесная Божественных дарова-ний. Радуйся, реко исцелений приснотекущая; радуйся, море, вся наша страсти потопляющее. Радуйся, под тяжестью греха пианства падающих матернима рукама Твоима возставляющая; радуйся, благо-дарственныя дары не отвергающая. Радуйся, сердца благочестивых людей возвеселяющая; радуйся, вся благая прошения наша исполняющая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Странно и сумнительно неверующим слышати, како икона Твоя святая «Неупиваемая Чаша» Божественных исцелений источает чудо. Мы же, верующие слову Твоему, Владычице, реченному к первописанней Твоей иконе: «Благодать Рождшагося от Мене и Моя с сею иконою да будет», — веруем, яко и сия икона Твоя благодать Твою источает. Тем же благо­говейно поклоняющиеся, лобызаем ю, вопиюще Богу: Аллилуиа.

Все упование людие страждущие неду­гом пианства на Тя, Владычице, воз­лагают. Приклонися к немощем и страстен нашим, кто бо нас грешных изведет из рова погибели и нищеты духовныя и телесныя, аще не ты, Владычица, сего ради приклонше колена пред Твоим Пречистым Образом вопием Ти тако: Радуйся, моления грешников не отвергающая; радуйся, призывающим Тя Свою небесную помощь ниспосылающая. Радуйся, глубину милосердия Твоего грешным показующая; радуйся, отчаянных и безнадежных обод-ряющая. Радуйся, одержимым страстью пианства руку помощи простирающая; радуйся терпеливых страдальцев благодатными дары утешающая. Радуйся, недуги наша душевныя и телесныя врачующая; радуйся, суетныя радости мира сего презирати нас научающая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Всякое естество ангельское удивися делу Твоего милосердия, Господи яко даровал еси грешному роду человеческому твердую Заступницу и Помощницу, к нашим немощем приклоняющуюся, и от горькаго недуга пианства освобождающую, верныя же научающую нети Богу: Аллилуиа.

Ветии человечестии недоумеют восхвалити по достоянию славное, Вла­дычице, иконы Твоея явление. Ниже мы, грешнии, от скверных устен наших возможем принести достойное похваление Заступнице нашей. Обаче неисчетныя чудеса иконою Твоею являемая видевше, душею и сердцем радуйся, Тебе глаголем: Радуйся, от священнаго лика Твоего чудеса источающая; радуйся, от бед и скорбей скоро избавляющая. Радуйся, отвергающих Тя посрамляющая; радуйся, от всякаго зла прибегающих к Тебе сохраняющая. Радуйся, кротким сиянием Твоим мрак греха и мглу страстей наших разгоняющая; радуйся, души наша любовию к Тебе и Сыну Твоему исполняющая. Радуйся, на стезю покаяния нас премудре наставляющая; радуйся, добраго от­вета пред Судиею Праведным нам усерд­ная Ходатаица. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Спасти хотя многая страждущия недугом пианства, чудную икону Твою, Богомати, даровала еси, да вси одержими сею страстию к чудотворному образу Твоему притекают, и получивше исцеление во умилении взывают Богу: Аллилуиа.

Стена еси и щит, Богомати, людем страждущим недугом пианства, и всем, усердно к Тебе притекающим и икону Твою святую благоговейно чтущим. Ибо сию дарова нам благих податель Господь в помощь и врачевство от губительной страсти, и сим внушает нам пети Тебе: Радуйся, отчаянных Надеждо и печа­лей наших утоление; радуйся, болезней душевных и телесных исцеление. Радуйся, нашу скверну чис-тотою Твоею очищающая; радуйся, Своею благодатию наше недостоинство просвещающая. Радуйся, брение наше тленное в нетление облекающая; радуйся, моления наша Твоим предстательством подкрепляющая. Радуйся, в неможении нашем нас утверждающая; радуйся, облегающий нас облак страстей скоро разгоняющая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Пение наше смиренное от полноты любви и усердия Тебе приносимое, не презри, Чистая, и не отврати от отчаявшихся и страждущих недугом пианства лика Своего, но помози им и нам очиститися от всякия скверны греховныя, да возможем достойно и праведно пети Богу: Аллилуиа.

Светоприемную свещу зрим Тя, Пресвятая Дево, ибо образ Твой святый лучами благодати Твоея мглу греховную прогоняет и на светлую стезю добродетелей наставляет, с верою зовущих Ти таковая: Радуйся, заступлением Твоим от суеты мира сего многомятежнаго нас избавляющая; радуйся, приражения страстей плот­ских отражати нам помогающая. Радуйся, мысль благу в сердце наше полагающая; радуйся, нечистую совести нашу просвещающая. Радуйся, от мучительнаго недуга пианства страждущих избавляющая; радуйся, к искреннему покаянию и вразумлению призывающая. Радуйся, души всех озлобленных умягчающая; радуйся, на помощь Тя призывающих и имя Твое славящих спасающая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Благодать Божия, присущая иконе Твоей «Неупиваемая Чаша» именуемой, влечет к ней, Владычице, всех скорбящих, обездоленных, вдов и стариц, а наипаче же всех страждущих, недугом пианства, и не тщетны отходят, Пречистая, от неупиваемой чаши Твоих Божественных дарований, но неоскудно получающе цельбы чудотворнаго образа Твоего. Всеблагая, благодарственно поют Богу: Аллилуиа.

Поюще Твоя чудеса и велию милость людем, одержимым страстию пиан­ства явленныя, молим Тя, Владычице, спаси и помилуй, и настави нас на стезю праву, и не остави нас, покрова Твоего ищущих и зовущих Ти: Радуйся, воздержанию от греха пианства всех подвизающая; радуйся, от пристрастия к вину росою милости Твоея свобождающая.

Радуйся, страждущих от тяжкаго греха пианства присное врачевание; радуйся, бедствующим в страстех Скорая Помощнице. Радуйся, малодушных дивное ободрение; радуйся, благодушных велия радость. Радуйся, гордых смиряющая; радуйся смиренныя возвышающая и всем спасения желающая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

О Премилостивая Мати Сладчайшаго Господа нашего Иисуса Христа! Нынешнее наше услыши моление и избави нас от всех недугов душевных и телесных, наипаче же; освободи страждущих недугом пианства рабов Твоих (имена), да не во зле погибнут, но да спасенныя Тобою присно вопиют Богу: Аллилуиа.

(Этот кондак читается трижды, затем читается икос 1 и кондак 1)

Также читайте у нас на сайте:

Иконы Божьей Матери – Информация о видах иконописи, описания большинства икон Божией Матери.

Жития Святых – Раздел посвященный Житиям Православных Святых.

Начинающему христианину – Информация для тех, кто недавно пришел к Православной Церкви. Наставления в духовной жизни, базовая информация о храме и т.д.

Литература – Собрание некоторой Православной литературы.

Православие и оккультизм – Взгляд Православия на гадания, экстрасенсорику, сглаз , порчу , йогу и подобные “духовные” практики.

http://pravkurs.ru/ – Православный интернет курс дистанционного обучения. Рекомендуем пройти этот курс всем начинающим Православным Христианам. Обучение через интернет проходит два раза в год, запишитесь на следующие курсы сегодня!

Для желающих оказать посильную помощь нуждающимся рекомендуем портал ПРЕДАНИЕ

Там же можно найти много Православной литературы, видео, аудиокниги.

Первое Православное радио в ФМ диапозоне!

Можете слушать в автомобиле, на даче, везде где у вас нет доступа к Православной литературе или другим материалам.

Оценка 4.2 проголосовавших: 145
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here