Чудотворные слова: 91 псалом молитва в полном описании из всех найденных нами источников.
Оглавление
ПСАЛТЫРЬ.
КАФИСМА ТРЕТИЯНАДЕСЯТЬ.
Благо есть исповедатися Господеви, и пети имени Твоему, Вышний: возвещати заутра милость Твою и истину Твою на всяку нощь, в десятоструннем псалтири с песнию в гуслех. Яко возвеселил мя еси, Господи, в творении Твоем, и в делех руку Твоею возрадуюся. Яко возвеличишася дела Твоя, Господи, зело углубишася помышления Твоя. Муж безумен не познает, и неразумна не разумеет сих. Внегда прозябоша грешницы яко трава, и проникоша вси делающии беззаконие, и яко да потребятся в век века. Ты же Вышний во век, Господи. Яко се врази Твои, Господи, яко се врази Твои погибнут, и разыдутся вси делающии беззаконие. И вознесется яко единорога рог мой, и старость моя в елей мастите. И воззре око мое на враги моя, и востающыя на мя лукавнующыя услышит ухо мое. Праведник яко феникс процветет, яко кедр, иже в Ливане, умножится. Насаждени в дому Господни, во дворех Бога нашего процветут. Еще умножатся в старости мастите, и благоприемлюще будут. Да возвестят, яко прав Господь Бог наш, и несть неправды в Нем.
Господь воцарися, в лепоту облечеся: облечеся Господь в силу и препоясася, ибо утверди вселенную, яже не подвижится. Готов Престол Твой оттоле: от века Ты еси. Воздвигоша реки, Господи, воздвигоша реки гласы своя. Возмут реки сотрения своя, от гласов вод многих. Дивны высоты морския, дивен в высоких Господь. Свидения Твоя уверишася зело, дому Твоему подобает святыня, Господи, в долготу дний.
Бог отмщений Господь, Бог отмщений не обинулся есть. Вознесися судяй земли, воздаждь воздаяние гордым. Доколе грешницы, Господи, доколе грешницы восхвалятся? Провещают и возглаголют неправду, возглаголют вси делающии беззаконие? Люди Твоя, Господи, смириша и достояние Твое озлобиша. Вдовицу и сира умориша и пришельца убиша. И реша: не узрит Господь, ниже уразумеет Бог Иаковль. Разумейте же безумнии в людех и буии некогда умудритеся. Насажден ухо, не слышит ли? Или создавый око, не сматряет ли? Наказуяй языки, не обличит ли, учай человека разуму? Господь весть помышления человеческая, яко суть суетна. Блажен человек, егоже аще накажеши, Господи, и от закона Твоего научиши его, укротити его от дней лютых, дондеже изрыется грешному яма. Яко не отринет Господь людей Своих, и достояния Своего не оставит, дондеже правда обратится на суд, и держащиися ея вси правии сердцем. Кто востанет ми на лукавнующыя? Или кто спредстанет ми на делающыя беззаконие? Аще не Господь помогл бы ми, вмале вселилася бо во ад душа моя. Аще глаголах, подвижеся нога моя, милость Твоя, Господи, помогаше ми. По множеству болезней моих в сердце моем, утешения Твоя возвеселиша душу мою. Да не прибудет Тебе престол беззакония, созидаяй труд на повеление. Уловят на душу праведничу, и кровь неповинную осудят. И бысть мне Господь в прибежище, и Бог мой в помощь упования моего. И воздаст им Господь беззаконие их, и по лукавствию их погубит я Господь Бог.
Приидите, возрадуемся Господеви, воскликнем Богу Спасителю нашему: предварим лице Его во исповедании, и во псалмех воскликнем Ему. Яко Бог Велий Господь, и Царь Велий по всей земли. Яко в руце Его вси концы земли, и высоты гор Того суть. Яко Того есть море, и той сотвори е, и сушу руце Его создасте. Приидите, поклонимся и припадем Ему, и восплачемся пред Господем сотворшим нас: яко Той есть Бог наш, и мы людие пажити Его, и овцы руки Его. Днесь аще глас Его услышите, не ожесточите сердец ваших, яко в прогневании, по дни искушения в пустыни, воньже искусиша Мя отцы ваши, искусиша Мя, и видеша дела Моя. Четыредесять лет негодовах рода того, и рех: присно заблуждают сердцем, тии же не познаша путей Моих, яко кляхся во гневе Моем, аще внидут в покой Мой.
Воспойте Господеви песнь нову, воспойте Господеви вся земля, воспойте Господеви, благословите имя Его, благовестите день от дне спасение Его. Возвестите во языцех славу Его, во всех людех чудеса Его. Яко Велий Господь и хвален зело, страшен есть над всеми боги. Яко вси бози язык бесове: Господь же небеса сотвори. Исповедание и красота пред Ним, святыня и великолепие во святиле Его. Принесите Господеви отечествия язык, принесите Господеви славу и честь. Принесите Господеви славу имени Его, возмите жертвы, и входите во дворы Его. Поклонитеся Господеви во дворе святем Его, да подвижится от лица Его вся земля. Рцыте во языцех, яко Господь воцарися, ибо исправи вселенную, яже не подвижится: судит людем правостию. Да возвеселятся небеса, и радуется земля, да подвижится море и исполнение его. Возрадуются поля, и вся яже на них, тогда возрадуются вся древа дубравная. От лица Господня, яко грядет, яко грядет судити земли, судити вселенней в правду, и людем истиною Своею.
Господь воцарися, да радуется земля, да веселятся острови мнози. Облак и мрак окрест его, правда и судьба исправление Престола Его. Огнь пред Ним предъидет, и попалит окрест враги Его. Осветиша молния Его вселенную: виде, и подвижеся земля. Горы яко воск растаяша от лица Господня, от лица Господа всея земли. Возвестиша небеса правду Его, и видеша вси людие славу Его. Да постыдятся вси кланяющиися истуканным, хвалящиися о идолех своих, поклонитеся Ему вси Ангели Его. Слыша и возвеселися Сион, и возрадовашася дщери Иудейския, судеб ради Твоих, Господи. Яко Ты Господь Вышний над всею землею, зело превознеслся еси над всеми боги. Любящий Господа, ненавидите злая, хранит Господь душы преподобных Своих, из руки грешничи избавит я. Свет возсия праведнику, и правым сердцем веселие. Веселитеся, праведнии, о Господе и исповедайте память Святыни Его.
Воспойте Господеви песнь нову, яко дивна сотвори Господь. Спасе Его десница Его, и мышца святая Его. Сказа Господь спасение Свое, пред языки откры правду Свою. Помяну милость Свою Иакову, и истину Свою дому Израилеву, видеша вси концы земли спасение Бога нашего. Воскликните: Богови вся земля; воспойте, и радуйтеся, и пойте. Пойте Господеви в гуслех, в гуслех и гласе псаломсте. В трубах кованых и гласом трубы рожаны вострубите пред Царем Господем. Да подвижится море и исполнение его, вселенная и вси живущии на ней. Реки восплещут рукою вкупе, горы возрадуются от лица Господня, яко грядет, яко идет судити земли, судити вселенней в правду, и людем правостию.
Господь воцарися, да гневаются людие: седяй на Херувимех, да подвижится земля. Господь в Сионе Велик, и Высок есть над всеми людьми. Да исповедятся имени Твоему великому, яко страшно и свято есть. И честь царева суд любит: Ты уготовал еси правоты, суд и правду во Иакове Ты сотворил еси. Возносите Господа Бога нашего, и покланяйтеся подножию ногу Его, яко свято есть. Моисей и Аарон во иереех Его, и Самуил в призывающих имя Его: призываху Господа, и Той послушаше их. В столпе облачне глаголаше к ним: яко храняху свидения Его и повеления Его, яже даде им. Господи Боже наш, Ты послушал еси их: Боже, ты Милостив, бывал еси им, и мщая на вся начинания их. Возносите Господа Бога нашего, и покланяйтеся в горе святей Его, яко Свят Господь Бог наш.
Воскликните Богови вся земля, работайте Господеви в веселии, внидите пред Ним в радости. Уведите, яко Господь той есть Бог наш: Той сотвори нас, а не мы, мы же людие Его и овцы пажити Его. Внидите во врата Его во исповедании, во дворы Его в пениих: исповедайтеся Ему, хвалите имя Его. Яко благ Господь, в век милость Его, и даже до рода и рода истина Его.
Милость и суд воспою Тебе, Господи. Пою и разумею в пути непорочне, когда приидеши ко мне? Прехождах в незлобии сердца моего посреде дому моего. Не предлагах пред очима моима вещь законопреступную, творящыя преступление возненавидех. Не прильпе мне сердце строптиво, уклоняющагося от мене лукаваго не познах. Оклеветающаго тай искренняго своего, сего изгонях: гордым оком и несытым сердцем, с сим не ядях. Очи мои на верныя земли, посаждати я со мною; ходяй по пути непорочну, сей ми служаше. Не живяше посреде дому моего творяй гордыню, глаголяй неправедная, не исправляше пред очима моима. Во утрия избивах вся грешныя земли, еже потребити от града Господня вся делающыя беззаконие.
Таже тропари, глас 8: Оком благоутробным, Господи, виждь мое смирение, яко помале жизнь моя иждивается, и от дел несть мне спасения. Сего ради молюся: оком благоутробным, Господи, виждь мое смирение и спаси мя.
Слава: Яко Судии предстоящу, попецыся, душе, и страшнаго дне час помышляй, суд бо немилостив есть не сотворшым милости. Возопий убо Христу Богу: Сердцеведче, согреших, прежде даже не осудиши, помилуй мя.
И ныне: Страшнаго Твоего и грознаго, и неумытнаго суда, Христе, во уме прием день и час, трепещу, яко злодей, студа дела и деяния имеяй лютая, яже един аз содеях прилежно. Темже страхом припадаю Тебе, вопия болезненно: молитвами рождшия Тя, Многомилостиве, спаси мя.
Господи, помилуй (40) и молитва:
Господи Святый, Иже в вышних живый, и всевидящим Твоим оком призираяй на всю тварь. Тебе приклонихом выю души и телесе, и Тебе молимся, Святый святых: простри руку Твою невидимую от святаго жилища Твоего, и благослови вся ны: и аще что к Тебе согрешихом волею и неволею, яко Благ и Человеколюбец Бог прости, даруяй нам и мирная благая Твоя. Твое бо есть, еже миловати и спасати, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.
Псалтырь. Кафисма. Псалом:
Молитвы перед началом чтения Псалтири
Молитвы по прочтении нескольких кафисм или всей Псалтыри
О чтении Псалтири по усопшим
Порядок чтения псалмов на всякую потребу
Псалтырь как требник
Молитвы по псалтыри
Псалмы на разные случаи
Библия. Псалтырь
Ежедневные молитвы
Молитвы благодарственные каждодневные
Основные евангельские заповеди
Виды и формы православных молитв
Что нужно знать верующему
Молитвы, которые обязательно помогут
Православные информеры для сайтов и блогов
Весь Псалтырь .
ПСАЛТЫРЬ, Псалом 91 Псалом. Песнь на день субботний.
Благо есть славить Господа и петь имени Твоему, Всевышний, возвещать утром милость Твою и истину Твою в ночи, на десятиструнном и псалтири, с песнью на гуслях. Ибо Ты возвеселил меня, Господи, творением Твоим: я восхищаюсь делами рук Твоих. Как велики дела Твои, Господи! дивно глубоки помышления Твои! Человек несмысленный не знает, и невежда не разумеет того. Тогда как нечестивые возникают, как трава, и делающие беззаконие цветут, чтобы исчезнуть на веки, – Ты, Господи, высок во веки! Ибо вот, враги Твои, Господи, – вот, враги Твои гибнут, и рассыпаются все делающие беззаконие; а мой рог Ты возносишь, как рог единорога, и я умащен свежим елеем; и око мое смотрит на врагов моих, и уши мои слышат о восстающих на меня злодеях. Праведник цветет, как пальма, возвышается подобно кедру на Ливане. Насажденные в доме Господнем, они цветут во дворах Бога нашего; они и в старости плодовиты, сочны и свежи, чтобы возвещать, что праведен Господь, твердыня моя, и нет неправды в Нем.
Любые юридические вопросы в Москве и Подмосковье:
ПСАЛТИРЬ, Псалом 91.
Благо eсть исповедатися Господеви и пети имени твоему, вышнiй; возвещати заутра милость твою и истину твою на всяку нощь, в десятоструннем псалтири с песнiю в гуслех. Яко возвеселил мя eси, Господи, в творенiи твоем, и в делех руку твоeю возрадуюся. Яко возвеличишася дела твоя, Господи; зело углубишася помышлeнiя твоя. Муж безумен не познает, и неразумив не разумеет сих. Внегда прозябоща грешницы яко трава, и проникоша вси делающiи беззаконiе, яко да потребятся в век века; ты же вышнiй во век, Господи. Яко се, врази твои, Господи, яко се, врази твои погибнут, и разыдутся вси делающiи беззаконiе. И вознесется яко eдинорога рог мой, и старость моя в eлеи мастите; и воззре oко мое на враги моя, и востающыя на мя лукавнующыя услышит ухо мое. Праведник яко фiнix процветет; яко кедр, иже в лiване, умножится. Насаждени в дому Господни во дворех Бога нашего процветут; eще умножатся в старости мастите, и благопрiемлюще будут. Да возвестят, яко прав Господь Бог наш, и несть неправды в нем.
Толковая Библия
Этот псалом не имеет надписания имени автора. При общности же его содержания нет точных данных, по которым можно было бы его отнести с положительностью к какому-либо времени, почему о последнем можно только догадываться.
Псалом указывает на гибель многочисленных врагов (Пс.91_8–10), на спасение от них праведника и его возвышение (Пс.91_11–13), и на чудесный характер этой защиты (Пс.91_14). Такие указания псалма и радостно-благодарное чувство к Богу, проникающее его, очень сближает псалом с 90, где высказывается то же самое ( Пс. 90:1, 7–10, 16 ), почему можно думать, что и написан он по тому же поводу и в то же время, как и Пс.90 , т. е. во время Езекии, по поводу, чудесного уничтожения под Иерусалимом войск Сеннахерима. Кто был его писателем, точно указать нельзя, может быть и сам Езекия.
Надписание «песнь на день субботний» указывает на время богослужебного исполнения псалма в храме по субботам. Такое назначение псалма сохраняется у евреев и доныне.
Как отрадно славить Господа и весь день воспевать его милости (2–4)! Ты наполнил меня весельем от Твоих дивных дел, которые часто недоступны пониманию человека (5–6). Нечестивые умножаются и цветут, но для того, чтобы погибнуть, а праведника Ты возносишь, подобно пальме и кипарису (7–13). Как эти деревья плодовиты и сочны даже в старости, так и праведник, насажденный в доме Господнем, всегда будет восхвалять Тебя.
Пс.91:2 . Благо есть славить Господа и петь имени Твоему, Всевышний,
Пс.91:3 . возвещать утром милость Твою и истину Твою в ночи,
«Благо есть славить» . Прославление Бога, составление и воспевание Ему хвалебно-благодарственных песней, доставляет писателю душевную отраду. Он полон религиозно-восторженного чувства, и выражение последнего в словах и песнях – есть его жизнь и счастье. «Возвещать утром. и. в ночи» – постоянно, целый день быть полным такого настроения.
Пс.91:5 . Ибо Ты возвеселил меня, Господи, творением Твоим: я восхищаюсь делами рук Твоих.
Пс.91:6 . Как велики дела Твои, Господи! дивно глубоки помышления Твои!
Пс.91:7 . Человек несмысленный не знает, и невежда не разумеет того.
Пс.91:8 . Тогда как нечестивые возникают, как трава, и делающие беззаконие цветут, чтобы исчезнуть на веки, –
Пс.91:9 . Ты, Господи, высок во веки!
Пс.91:10 . Ибо вот, враги Твои, Господи, – вот, враги Твои гибнут, и рассыпаются все делающие беззаконие;
Пс.91:11 . а мой рог Ты возносишь, как рог единорога, и я умащен свежим елеем;
Пс.91:12 . и око мое смотрит на врагов моих, и уши мои слышат о восстающих на меня злодеях.
Пс.91:13 . Праведник цветет, как пальма, возвышается подобно кедру на Ливане.
Такое чувство и настроение писателя питается величием и недосягаемостью для человеческого понимания дел, совершаемых Богом. Многие события по естественному человеческому пониманию могут вселять в него опасения и тревогу, тогда как они приводит к иному результату и концу. Так, напр., умножение и процветание нечестивых является угрозой праведнику, на самом же деле они гибнут по воле Божией, а праведник возносится, чем ясно указывается, как неведомы и глубоки дела и помышления Господа. Писатель здесь разумеет, вероятно, те опасения и тот страх, который навели на евреев и Езекию многочисленные и богохульствующие над его верой в Бога полчища Сеннахерима. По естественному соображению гибель Езекии и Иерусалима казалась неминуемой, по Божественному же определению и воздействию погибли враги, а «рог» «праведник а» вознесся, и через это нападение врагов, значение Езекии не только не умалилось, но имя его сделалось настолько известным среди других народов и положение Еврейского государства так упрочилось, как славна на Востоке за свою плодовитость пальма или как прочен кедр, краса и гордость лесов Ливана.
Пс.91:14 . Насажденные в доме Господнем, они цветут во дворах Бога нашего;
«Насажденны ми в доме Господнем» являются праведники, живущие верой в Иегову и цветущие от этой веры. Здесь указание на то, что каждый праведник, как в данном случае Езекия, прибегающий искренне к Божественной помощи, не бывает оставлен Им, а получает от Него неожиданную и сверхъестественную помощь. Так было с ассириянами, в одну ночь по воле Бога погибшими в количестве 185 тысяч.
Поделиться ссылкой на выделенное
Нажмите правой клавишей мыши и выберите «Копировать ссылку»
Что говорится в христианском псалме 91
Автор псалма 91 в православной Библии, так же, как в латинской и еврейской, не обозначен, но по содержанию песни понятно, что он был благочестивым человеком, смыслом жизни которого было непрестанное восхваление и благословение Господа.
В христианском тексте 91 псалма указано, что жизнь этого праведника чудесным образом продлевалась Божьей силой, и это обстоятельство дает исследователям повод приписывать его авторство царю Езекии. Поводом для написания представляется гибель 185-тысячного ассирийского войска под Иерусалимом, однако подтвердить эти предположения документально не представляется возможным.
Христианский псалом 91: молитва о просветлении
В церковном тексте 91 псалма автор противопоставляет праведников и грешников. Первых он уподобляет многолетним ливанским кедрам и пальмам, а вторых – траве, срок жизни которой недолог. Псалмопевец обещает читателю, что человек благочестивый обязательно увидит гибель своих врагов (тут следует принять во внимание, что христианский текст 91 псалма писался во времена, когда военные противостояния были нормой), и его же самого господь убережет от гибели и возвысит над всеми. В православной традиции читать и слушать онлайн 91 псалом следует о людях, далеких от Бога, чтобы Он просветил их разум.
Слушать на видео православную молитву псалом 91 на русском языке
Читать православный текст псалма 91 на русском языке
Песнь на день субботний.
Благо есть славить Господа и петь имени Твоему, Всевышний, возвещать утром милость Твою и истину Твою в ночи, на десятиструнном и псалтири, с песнью на гуслях. Ибо Ты возвеселил меня, Господи, творением Твоим: я восхищаюсь делами рук Твоих. Как велики дела Твои, Господи! дивно глубоки помышления Твои! Человек несмысленный не знает, и невежда не разумеет того. Тогда как нечестивые возникают, как трава, и делающие беззаконие цветут, чтобы исчезнуть на веки, — Ты, Господи, высок во веки! Ибо вот, враги Твои, Господи, — вот, враги Твои гибнут, и рассыпаются все делающие беззаконие; а мой рог Ты возносишь, как рог единорога, и я умащен свежим елеем; и око мое смотрит на врагов моих, и уши мои слышат о восстающих на меня злодеях. Праведник цветет, как пальма, возвышается подобно кедру на Ливане. Насажденные в доме Господнем, они цветут во дворах Бога нашего; они и в старости плодовиты, сочны и свежи, чтобы возвещать, что праведен Господь, твердыня моя, и нет неправды в Нем.
Православный Псалтырь, текст псалом 91 на церковно славянском языке
Благо eсть исповедатися Господеви и пети имени твоему, вышнiй; возвещати заутра милость твою и истину твою на всяку нощь, в десятоструннем псалтири с песнiю в гуслех. Яко возвеселил мя eси, Господи, в творенiи твоем, и в делех руку твоeю возрадуюся. Яко возвеличишася дела твоя, Господи; зело углубишася помышлeнiя твоя. Муж безумен не познает, и неразумив не разумеет сих. Внегда прозябоща грешницы яко трава, и проникоша вси делающiи беззаконiе, яко да потребятся в век века; ты же вышнiй во век, Господи. Яко се, врази твои, Господи, яко се, врази твои погибнут, и разыдутся вси делающiи беззаконiе. И вознесется яко eдинорога рог мой, и старость моя в eлеи мастите; и воззре oко мое на враги моя, и востающыя на мя лукавнующыя услышит ухо мое. Праведник яко фiнix процветет; яко кедр, иже в лiване, умножится. Насаждени в дому Господни во дворех Бога нашего процветут; eще умножатся в старости мастите, и благопрiемлюще будут. Да возвестят, яко прав Господь Бог наш, и несть неправды в нем.