Молитва к агапиту печерскому

Чудотворные слова: молитва к агапиту печерскому в полном описании из всех найденных нами источников.

Молитвы святым

Память: 1 июня / 14 июня, 28 сентября / 11 октября (Собор преподобных отцов Киево-Печерских, в Ближних пещерах почивающих)

Агапит Печерский – смиренный аскет и искусный врач-травник. Исцелил от тяжелой болезни Владимира Мономаха, чудесным образом избежал отравления от завистливого врача-армянина, который позже, видя святость Агапита, покаялся и принял монашество. Один из небесных покровителей благочестивых врачей. К преподобному Агапиту обращаются с молитвой в болезнях и скорбях.

Тропарь преподобному Агапиту Печерскому, глас 5

Богоноснаго Антония ревнуя смиренномудрию, аки некиим врачевством, зелием снедным исцелял еси болящия, преподобне Агапите, тем и врача неверна уверив, наставил еси на путь спасения. Уврачуй и наша болезни и молися Господеви о воспевающих тя.

Второй тропарь преподобному Агапиту Печерскому, глас 2

Велия веры исправления, в пещернем затворе, яко на воде упокоения, преподобне отче Агапите, радовался еси, огнем бо любве Божественныя распаляем, бдением и молитвою безстрастия достигл еси и явился еси равноангельный на земли. Того молитвами, Христе Боже, спаси души наша.

Кондак преподобному Агапиту Печерскому, глас 6

Врач сый изряден, чудне, являя несумненную твою веру, обличая же армениново неверие и приводя его к благочестию, себе, близ смерти бывшу, испросил еси от Бога продолжение живота и, сим чудом того уверив, привел еси Христови, Емуже в веселии предстоя, молися о нас, преподобне.

Величание преподобному Агапиту Печерскому

Ублажаем тя, преподобне отче наш Агапите, и чтим святую память твою, наставниче монахов и собеседниче ангелов.

Молитва первая преподобному Агапиту Печерскому, врачу безмездному

О, всеблаженне Агапите, земный ангеле и небесный человече! Припадаем к тебе с верою и любовию и молим ти ся прилежно: яви нам, смиренным и грешным, святое свое заступление; се бо грех ради наших не имамы свободы чад Божиих просити о потребах наших Господа и Владыку нашего, но тебе, молитвенника благоприятна, к Нему предлагаем и просим тя со усердием многим: испроси нам от благости Его благопотребныя дары душам и телесем нашим: веру праву, любовь ко всем нелицемерну, в злостраданиих – терпение, тяжкими болезнями одержимым – от недугов исцеление, под бременем скорбей и напастей неудобоносимых падающим и жития своего отчаявшимся твоими молитвами получити скорое облегчение и избавление. Не забуди, блаженне отче, и обитель твою святую, присно тя чтущую, и соблюди ю и всех, живущих и подвизающихся в ней и на поклонение в ню приходящих, невредимыми от искушений диавольских и всякаго зла. Егда же приспеет наше от временнаго сего жития отшествие и к вечности преселение, не лиши нас помощи твоея небесныя, но молитвами твоими всех нас приведи в пристанище спасения и наследники яви нас быти всесветлаго Царствия Христова, да поем и славим неизреченныя щедроты Человеколюбца Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, и твое вкупе с преподобными Антонием и Феодосием отеческое зaступление во веки веков. Аминь.

Молитва вторая преподобному Агапиту Печерскому, врачу безмездному

Преподобне отче Агапите! Воззри на нас милостивно и к земли приверженных возведи к высоте небесней. Ты – горе на небеси, мы – на земли низу, удалены от тебе не толико местом, елико грехами своими и беззаконии, но к тебе прибегем и взываем: настави нас ходити путем твоим, вразуми и руководствуй нас. Вся твоя святая жизнь бысть зерцалом всякия добродетели. Не престани, угодниче Божий, о нас вопити ко Господу. Испроси предстательством своим у Всемилостиваго Бога нашего мир Церкви Его, под знамением креста воинствующей, согласие в вере и единомудрие, суемудрия же и расколов истребление, утверждение во благих делех, больным исцеление, печальным утешение, обиженным заступление, бедствующим помощь. Не посрами нас, к тебе с верою притекающих. Вси православнии христиане, твоими чудесы исполненнии и милостями облагодетельствованнии, исповедают тя быти своего покровителя и заступника. Яви древния милости твоя, ихже отцем вспомоществовал еси, не отрини и нас, чад их, стопами их к тебе шествующих. Предстояще всечестней иконе твоей, яко тебе живу сущу, припадаем и молимся: приими моления наша и вознеси их на жертвенник благоутробия Божия, да приимем тобою благодать и благовременную в нуждех наших помощь. Укрепи нас, малодушных, и утверди в вере, да несомненно уповаем получити вся благая от благосердия Владыки молитвами твоими. О, превеликий угодниче Божий! Всем нам, с верою притекающим к тебе, помози предстательством твоим ко Господу и всех нас управи в мире и покаянии скончати живот наш и преселитися со упованием в блаженныя недра Авраамова, идеже ты радостно ныне почиваеши, прославляя со всеми святыми Бога, в Троице славимаго, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва преподобному Агапиту Печерскому:

  • Молитва преподобному Агапиту Печерскому. Агапит Печерский – смиренный аскет и искусный врач-травник. Исцелил от тяжелой болезни Владимира Мономаха, чудесным образом избежал отравления от завистливого врача-армянина, который позже, видя святость Агапита, покаялся и принял монашество. Один из небесных покровителей благочестивых врачей. К преподобному Агапиту обращаются с молитвой в болезнях и скорбях.

Акафист преподобному Агапиту Печерскому:

Канон преподобному Агапиту Печерскому:

Житийная и научно-историческая литература о преподобном Агапите Печерском:

  • Преподобный Агапит Печерский, врач безмездный – Православие.Ru
Читать другие молитвы раздела "Православный молитвослов"

Читайте также:

© Миссионерско-апологетический проект "К Истине", 2004 – 2017

При использовании наших оригинальных материалов просим указывать ссылку:

Душеспасительная молитва (Молитва Агапита Печерского)

«Негоже волновать Господа о чём бы то ни было, кроме как о спасении души своей. Не о теле просите, не о здравии, не о животе своём заботьтесь, — всё сие есть тлен пустой, в желаниях ненасытный. Ибо нет прошения более достойного, чем прошение о спасении души своей».

Святой Агапит Печерский Врач безмездный. Его чудотворные мощи по сей день покоятся в Ближних пещерах Киево-Печерской Лавры. Святой Агапит Печерский, будучи монахом, положил начало врачебной практике при Печерском монастыре, его почитают как первого Лекаря Киевской Руси. Однако его лечение не ограничивалось избавлением от недугов тел людских. Многие люди получили от него (как при его жизни, так и после его смерти) уникальную, невидимую глазу простого смертного, целительную помощь и поддержку в своей жизни. Интересные сведения об Агапите Печерском, о его жизни и деятельности, описаны во втором томе книги «Сэнсэй», а также в книге «АллатРа».

«…Агапит, помимо прочих своих достоинств, был ещё и хорошим врачом. Его сердечное, заботливое отношение к больным породило о нём небывалую славу и уважение в народе, причём далеко за пределами Киева, хотя сам Агапит практически никогда не выходил за территорию монастыря. Он стал одним из самых знаменитых лекарей XI века. Люди называли его «Лечец от Бога». Он вылечивал настолько тяжёлые болезни, за которые уже никто не брался из тогдашних знаменитых врачей. Взять хотя бы такой исторически известный факт, когда Агапит исцелил находившегося при смерти черниговского князя Владимира Всеволодовича Мономаха. Врач по прозвищу Армянин, считавшийся лучшим на то время эскулапом у знатных людей, ничего не мог сделать, чтобы помочь князю. А Агапиту достаточно было передать с посыльным князя «чудодейственного зелья», приготовленного с молитвой, чтобы за считанные дни поставить Владимира Мономаха на ноги. Позже князь приходил в Печёрский монастырь, чтобы отблагодарить Агапита, и приносил с собою много дорогих подарков и золото. Но Агапит отверг всё это как от самого князя, так и от боярина, которого тот прислал позже от своего имени. Ибо лечил Агапит как простых людей, так и знатных с одинаковым усердием безвозмездно, за что называли его Агапитом Врачом Безмездным. Естественно, это вызвало обычную человеческую зависть, граничащую со злостью, у таких врачей, как Армянин. Но если брать самого Армянина, то, в конечном счёте, он осознал, Кем в действительности являлся Агапит. И именно благодаря этому Армянин впоследствии стал монахом в Печёрском монастыре…

Агапит учил монахов истинному служению Богу. Он говорил, что «золото» и «монах» вещи несовместимые. Человек не может служить двум господам: либо он служит Богу, либо богатству земному, то есть дьяволу. Третьего не дано. Монах же за все свои деяния истинно ожидает награды только от Бога в том мире, а не здесь от людей. Злато же есть сор для души и искушение для помыслов. Это есть скверна, которую жаждут многие, но которая на самом деле есть обман призрачный. Истинная ценность для монаха в молитве искренней о душе своей. Не о сытости пуза своего и здравии тела нужно заботиться. Ибо сколько бы ты ни ел, рано или поздно всё равно проголодаешься. И каково бы ни было твоё здоровье, рано или поздно плоть твоя всё равно умрёт. Душа же вечна. И только она достойна заботы истинной. Как говорил Агапит, монах молится по сердечному желанию за всех людей, но весь смысл монашества — это служить Богу и вымолить у Него спасение для своей души».

«Агапит заложил духовную обитель, где на протяжении всего её существования никто и никогда не подсчитывал, сколько людей исцелились от смертельных заболеваний, и, слава Богу, до сих пор продолжают исцеляться. Но это не суть важно. Главное то, что многие приобрели там духовное здоровье, что гораздо важнее физического. По большому счёту, благодаря Агапиту, его мощам, в коих сохранилась целительная сила Духа Святого, Киево-Печёрский монастырь прославился в веках.

…Даже взять сегодняшний день. Многие люди из разных стран мира, принадлежащие различным религиям, и даже те, кто считает себя «атеистом», посещая Печёрские пещеры, где лежат мощи святых, больше всего задерживаются возле мощей Агапита. А почему? Потому что человек интуитивно чувствует настоящую Святость, ведь душу не обманешь. Но если бы люди знали, что имеют возможность не только просить об излечении тел, но и, что гораздо важнее, просить о спасении души своей, особенно в дни пребывания Духа Святого в мощах Агапита, кои каждый год начинаются с двадцать пятого февраля и длятся целую неделю, для их душ было бы несравненно больше пользы. Ибо нет в те дни на Земле более святого места, где может любой человек, независимо от своего вероисповедания, так близко быть с прошением своим перед слухом Господним. И такой шанс есть у каждого человека, коим он может воспользоваться в течение семи дней в году. Ведь следующий год для него может и не наступить. Ибо кратки дни человеческие на перекрестье времён. Ибо скорбны их дела перед ликом Господним. Уж каждое мгновение людское на чаше весов. И нет для душ более важной заботы, чем жажда обрящить спасение. Не в вере внешней, но в вере внутренней ключ к Вратам. Только слепец, ослеплённый прахом, его не увидит.

Человек может дать Богу только свою веру и искреннюю молитву. Большего он ничего дать Богу не может. Ибо всё, что окружает человека, есть творение Божье. И негоже давать Хозяину в дар его же собственность. Ведь Богу, кроме Любви и Веры, ничего от человека не нужно! Что может дать малый ребёнок Родителю своему, чтобы возрадовать сердце Его? Только Любовь свою и Уважение…

Пока ты жив, человек, у тебя есть шанс вымолить вечность в любви Божьей для души своей. И пока у тебя есть этот ШАНС, иди к Агапиту в святую неделю и моли перед Духом Святым только о душе своей. Ибо тело твоё бренно, оно есть прах. И все заботы земные — пусты. Но помни, человек, что обещаешь перед Богом в прошении своём, — исполняй! Ибо Он, как всякий родитель, не терпит лжи, прощает, но не доверяет потом ».

Информация

Мой магазин

О магазине

УНП: 191753690. Зарегистрирован 02.04.14, Мингор., в торговом реестре с 19.05.14.

Режим работы: Пн-пт с 10.00 до 17.00..

© 2017 Унитарное предприятие «АллатРа плюс»

Православный АКАФИСТ и Молитва преподобному АГАПИТУ ПЕЧЕРСКОМУ

Акафист — хвалебная песнь тому или иному святому. Православные акафисты читаются стоя.

Акафист преподобному Агапиту, врачу Печерскому

Кондак 1

Избранный учениче великаго учителя преподобнаго и богоноснаго отца нашего Антония дивный подражателю жития его святаго, святче отче Агапите, песнью восхвалим тя с любовию заступника нашего; ты же, яко имеяй дерзновение ко Господу, молися выну о спасении нас грешных, от всяких бед избавляя зовущих ти: Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Ангелов любезную чистоту от юности твоея возлюбил, блаженне Агапите, к добродетелей подвижнику, преподобному Антонию притекл еси, и от него во иночество облеченный, подражатель ревностный подвигов его был еси; темже славим тя воззвании сими: Радуйся, богоноснаго Антония добродетелей и даров наследниче. Радуйся, на высоту совершенства духовнаго возшедый. Радуйся, молитвами усердными дар врачевания и чудотворения от Господа получивый. Радуйся, из глубины души воздыханиями чистоту душевную стяжавый. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Видев Всевидец Господь благое души твоея изволение, блаженне Агапите, еже поработати Ему безленостно, внуши преподобному Антонию благословити тя на жестокое и острое в пещернем затворе житие. Ты же благословение святое с верою прием, в пещере покой вечный обрел еси Единому Богу работая в пениих, бдениих и пощениих немолчно воспевая Ему: Аллилуиа.

Разумев преподобный Антоний произволение Божие возсияти в сем иноце вельми благоугодным начинаниям и душевноспасительным намерениям, изобильно насытил духовною сладостию и в добродетелех укрепил есть, чесо ради вопием ему таковая: Радуйся, преподобнаго Антония нравы себе усвоивый. Радуйся, тою житию усердно поревновавый. Радуйся, сыновью любовь к нему стяжавый. Радуйся, и от него зело возлюбленный. Радуйся, самовидче его подвигов. Радуйся, во врачевании недугов ему споспешествующий. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Силою Божиею укрепляемый, святе Агапите, великия иноческия труды подъял еси, да благословит дело рук твоих во славу имени Его святаго на спасение и врачевание всех с верою и надеждою к тебе притекающих и неленостно возносящих песнь Пресвятей Троице: Аллилуиа.

Имея помысел чист и непорочну совесть и памятуя рекшаго: «Болен бе и посетите Мене: понеже сотвористе единому от сих братий Моих меньших — Мне сотвористе…» недугующих иноков под свой покров отечески приемля, якоже родители чада своя, утешал еси, отраду своим попечением подающе, и отеческою ласкою тяжесть болезни облегчающе, молитвою с одра болезни воздвигал еси. Сего ради приими от нас богохваления таковая: Радуйся, в добродетелех богоискусный подвижниче. Радуйся, во Христе всю братию монашескую возлюбивый. Радуйся, недужных иноков смиренный и неусыпный служителю. Радуйся, за подвиги временнаго жития покой вечный обретший. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Бурю многомятежнаго житейскаго моря безбедно прошел еси блаженне, и в пристань безстрастия достигл еси, окормляем заповедями Христа Бога яже быша светильник ногама твоима и свет стезям твоим. Темже ныне в горних обителех водворяешися, сладце поя Триединому Богу: Аллилуиа.

Слышавше мысли о благоугоднем житии твоем, блаженне Aгапите, прихождаху к тебе: ови послушати поучений твоих, ови исцелений от различных недугов прияти, ихже ты с отеческою любовию приемля, руководствовал еси ко спасению, отгоняя всяк недуг и всяку немощь. Сего ради мы прибегаем к тебе, великому помощнику и целителю, славяще тя сице: Радуйся, безмолвия любителю, обитель подвиги своими украсивый. Радуйся, спасения многих душ человеческих виновниче. Радуйся, болезнующих грехми врачу благоискусный. Радуйся, воине Христов, полки невидимых врагов победивый. Радуйся, ближняя твоя искренне возлюбивый. Радуйся, спасению их душевному и исцелению телесному усердно послуживый. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Боготечное светило быв угодник Божий, всех к Солнцу Правды — Христу путеводил еси примером жития твоего святаго; иже все бысть посвящено на служие Богу и ближним твоим: нищая и убогая милостиво питал еси. Темже блаженство милостивых унаследовал еси, и со святыми поеши вечно хвалебную песнь: Аллилуиа.

Видим тя, блаженне отче Агапите, достигшаго в меру мужа совершенна о Христе и преисполненна дарований Божественных в Евангелии Христове обетованных верным последователем Бога Слова. Темже, чудящеся твоим подвигом, поем ти хвалебно: Радуйся, в глубине сердца бисер драгий Господа Иисуса Христа обретый. Радуйся, имя Его Божественное, во устех и в сердце своем выну имевый. Радуйся, на земле алкавый и жаждавый, ныне же нетленныя пищи на небеси насыщаяйся. Радуйся, нищету хранивый, нищих от глада избавляяй. Радуйся, иго Христово благое и легкое искренне воз-любивый. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Проповедник быв житием твоих Евангельских добродетелей, отче блаженне, плоть твою постом и молитвою поработил еси, и во славу Божию пожил еси; лучами своих подвигов всезлобнаго врага армянина нечестиваго, завистию и гневом палимаго, и своими злостными ухищрениями веселящагося, не токмо посрамил еси, но и к свету Христовой истины привел еси, поучая за все благодарити и славословити Господа, поя Ему: Аллилуиа.

Возсияв в пещере святыя обители сия, яко богоносное светило, блаженный Агапите, светом добрых дел и врачеваний, умилил еси души и сердца человеков, а нечестиваго врача и завистника и его бсзстудное безумие посрамил еси. Тем убо святому и блаженному угоднику сему умильно зовем: Радуйся, врачевание нечестиваго армянина посрамивый. Радуйся, обреченнаго на смерть тем же армянином недугующаго со одра болезни воздвигнувый. Радуйся, осужденнаго на смерть и напоеннаго смертным ядом, чудесно исцеливый и от смерти избавивый. Радуйся, испивый смертный яд от врага, и по слову Господню: «Аще что и смертное испиют, не повредит им» — живот невредимый сохранивый. Радуйся, злобу и коварство врагов своих посрамивый. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Хотение единое имел еси, блаженне отче, еже Богу угождати и спасению душевному и здравию телесному ближних твоих благочестно служити, темже келлия твоя пещерная бысть врачебница благоотишная всякому человеку — нищему и богатому, князю и убогому. Ты же единое в сердце имея: «Всем вся бысть», врачевал не взирая на лица, призывая вкупе с сердцем и усты немолчно возглашати Богу: Аллилуиа.

Новаго тя чудотворца великаго познаша славный князь Владимир Мономах, на одре болезни возлежащ, пребывая при кончине своей, слезно молил еси блаженнаго Агапита притекти и исцелити его, но той, монашеский обет соблюдая, николиже стен обители оставляти посла зелие от трапезы своея, и князь вкусив ею, здрав восташа. Таковой силе твоего чудотворения и нелицеприятия дивящеся, вопием ти хвалебно: Радуйся, крине пещернаго прозябения. Радуйся, мира Христова благоухание. Радуйся, не скрывый талант врачевания, тебе Домовладыкою врученный. Радуйся, ради сильных мира сего обета иноческаго не нарушивый. Радуйся, славы ради высшего звания славу человечскую ни во чтоже вменивый. Радуйся, Великаго князя Владимира Мономаха с одра смертнаго недуга былием, тобою благословенным и молитвою подъял еси. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Странника и пришельца в мире сем помышлял еси себе быти, Агапите блаженне, темже о богатстве земнем всякое попечение отложил еси. Всякое стяжание суетное возбраняя, приходящих к нему разделяти достояние свое с нищей братией, и в их лице самому Христу служити поучал еси, немолчно воспевая хвалебную песнь: Аллилуиа.

Весь в Бозе быв, отче блаженне, о Бозе и угождении Ему присно призывал еси, умоляя ничтоже предпочитати паче любве Христовы и памятуя реченное Христом: «Не собирайте себе сокровища, идеже моль и ржа истребляют, а собирайте себе сокровища на небеси», не пожелал ради благ временных лишитися благ вечных, отвергал еси вся дары тебе князем приносимыя, поучая роздати их нищей братии и убогим. Тем же и мы таковое твое нищелюбие восхваляя зовем ти сице: Радуйся, нищету паче богатства возлюбивый. Радуйся, мзду за свое врачевание отвергая и раздати ю нищим и убогим повелевая. Радуйся, блаженство нищих унаследовавый. Радуйся, последния укрухи хлеба твоего с неимущими разделяти поучавый. Радуйся, любовь к Богу любовию к ближним своим свидетельствовавый. Радуйся, похвалами молитвенными до днесь в обители Киево-Печерской Лавры зело почитаемый. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Всем приходившим в обитель молитв и врачевания ради, блаженне отче, дивно бысть видети тебе, нищетно в келлии твоей пребывающаго, обаче ты всех равною любовию принимал еси, коемуждо слово душевное или исцеление сотворял еси, научая всех пети виновнику всех Богу: Аллилуиа.

Витии многовещаннии не возмогут достойно воспети подвиги чудотворений твоих, блаженне Агапите, мы же таковым подвигом дивящеся, дсрзаем венчати тебе, аще и недостойнии, похвалами таковыми: Радуйся, на скрижалях сердца твоею Закон Христов написавый. Радуйся, от глубины сердечныя, добрая и душевно- спасительная наставления человеком износивый. Радуйся, пещерный гражданине, грады и веси наполнивый славою твоих чудотворений. Радуйся, Богом возлюбленный и ближними твоими благословляемый. Радуйся, образ совершенства о Христе в себе явивый. Радуйся, иго Христово благое и легкое искренне возлюбивый. Радуйся, Aгапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Спасения надежу стяжал еси при исходе твоем, блаженне отче Агапите, и яко пшеница зрелая во время пожатия, кончиною благою преселился еси в день, тебе заранее предуказанный Господом, во обители горняя, прияти мзду от руки праведнаго Мздовоздаятеля Христа, иже вчини душу твою со духи святых, немолчно возглашающих пред престолом славы Его победную песнь: Аллилуиа.

Царя Небеснаго Христа верный раб и последователь был еси, отче Агапите, темже по неложному Его глаголу: «Идеже есмь Аз, ту и слуга Мой будет», мы чтуще тя, сердцем несумненно, яко ты со Христом во обителех блаженства вечнаго водворяешися и радости нетленныя наслаждаешися, яко истинный Того угодник: от нас же слышиши бла-гохваления сия: Радуйся, предсказания нечестиваго армянина о твоей смерти посрамивый. Радуйся, о дне твоей блаженной кончины oт Господа возвещенный. Радуйся, душу твою в руце Господа радостно предавый. Радуйся, откровенным лицем славу Трисиянного Божества созерцавый. Радуйся, телом смертным в обители погребенный. Радуйся, душею безсмертною к Сиону горнему воспаривый. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Пение Пресвятей Богородице приносиши, блаженне отче наш Агапите, и об обители нашей святей и подвивающихся в ней, и о всех с любовию к тебе притекающих присно ходатайствуеши, прося мира свыше и благопоспешения всем возносящим достодолжная похвалы Триединому Богу, воспевая Ему: Аллилуиа.

Светильника тя добрых дел, блаженне отче, исповедуем быти и прославляем прославльшаго тя Господа, иже чудесы многими мощи твоя ознаменована: струй бо исцелений благодатных источаеши от них недужным, и подвизаеши верныя вопити тебе: Радуйся, земный ангеле и небесный человечe. Радуйся, безмезднаго врачевания источниче. Радуйся, мира многоцелебнаго преисполненный фиале. Радуйся, от раки твоея святыя исцеления обильно пoдаваяй. Радуйся, скорбящих утешителю. Радуйся, унывающих ободрителю. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

Благодать Господню испроси нам, отче Агапите, почитающим с любовию святую память твою и усердно притекающим к честней раце мощей твоих, от неяже чудесныя исцеления подаеши недужным. Темже тебе, чудотворения даром от Бога прославленному, прилежно молимся: исцели наша недуги душевныя и телесныя и помози нам предстательством твоим спасение вечное получити, да вкупе тобою воспоем Дивному во святых Своих Богу: Аллилуиа.

Поюще подвиги твоя, блаженне отче, ублажаем равноангельское житие твое, дивимся чудотворениям твоим, молитвенно почитаем святую намять твою, и припадающе к раце мощей твоих, умильно взываем: Радуйся, Пресвятыя Богородицы достойный предстателю. Радуйся, пещерожителей славо и похвало. Радуйся, святыя обители сея, вкупе с Антонием и Феодосием присное охранение. Радуйся, подвизающихся в ней благонадежное заступление. Радуйся, прихо-дящих в ню на поклонение благий предстателю. Радуйся, почитающих память твою небесный покровителю. Радуйся, Агапите, душевных и телесных недугов скорый целителю.

О преблаженне отче Агапите! Ты горе на небеси, мы же долу на земли, удаленныя от тебе не толико местом, колико греховною нечистотою нашею, обаче дерзаем приносити тебе сие малое похвальное пение, еже милостивно прием, моли Господа и Владыку нашего избавити нас погибели вечныя и сподобити блаженства святых, вопиющих Ему хвалебную песнь: Аллилуиа.

(Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1)

Молитва Преподобному Агапиту Печерскому

О Всеблаженный Агапите, земный ангеле и небесный человече! Припадаем к тебе с верою и любовию и молим ти ся прилежно: яви нам, смиренным и грешным, святое свое заступление: се бо грех ради наших не имамы свободы чад Божиих просити о потребах наших Господа и Владыку нашего, но тебе, молитвенника благоприятна, к Нему предлагаем и просим тя со усердием многим: испроси нам от благости Его благопотребныя дары душам и телесем нашим: веру праву, любовь ко всем нелицемерну, в злостраданиях терпение, тяжкими болезнями одердимым от недугов исцеление, под бременем скорбей и напастей неудобоносимых падающым и жития своего отчаявшимся твоими молитвами получити скорое облегчение и избавление сподоби.

Не забуди, блаженне отче, обитель твою святую, присно тя чтущую, и всех живущих и подвизающихся в ней и на поклонение в ню приходящих, и соблюди их невредимыми от искушений диавольских и всякаго зла. Егда же приспеет наше от временнаго сего жития отшествие и к вечности преселение, не лиши нас помощи твоея небесныя, но молитвами твоими всех нас приведи в пристанище спасения и наследники яви нас быти всесветлаго Царствия Христова, да поем и славим неизреченныя щедроты человеколюбца Бога, Отца, и Сына, и Святаго Духа, и твое вкупе с преподобными Антонием и Феодосием отеческое заступление во веки веков, аминь.

Молитва Преподобному Агапиту Печерскому (другой вариант)

О преподобне и Богоносне отче наш Агапите!

Слуго Божий преизряднейший, чудотворче и врачу всемилостивый, всем с верою и любовию тя призывающым скорый помощниче и теплый заступниче. Яко светильник пресветлый, ты просиял еси житием добродетельным в горах Киевских на пажити Богоматери: темже припадающе к раце многоцелебных мощей твоих, со страхом покланяемся и любовию лобызаем, из глубины сердца к тебе взываем: помози нам, угодниче Божий, помяни нас пред Господем и испроси нам от него оставление согрешений наших вольных и невольных, в недузех страждующим скорое исцеление подаждь, путешествующим заступление, скорбящим утешение, бедствующим помощь и избавление и вся потребная ко спасению.

Яко да твоими, отче, святыми молитвами получивше благодать и милость от всемилостиваго Спаса и Господа нашего Иисуса Христа, возвеличим и прославим препетое имя Его, Емуже со Отцем и Святым Духом слава и держава во веки, аминь.

Добрый Робот считает, что похожее по теме:

Практический семинар в Киеве

“Освобождение сознания (души) через покаяние или осознание”

Приглашаем на 1 курс обучения нашей школы

с 16 по 25 марта 2018 года

для всех желающих

Новое на сайте:

– О счастье. Кто является счастливым

– Эфирное масло БЕРЕЗЫ: свойства на тонком плане

Оценка 4.2 проголосовавших: 143
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here